۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
تعرفه برق ریگان براساس مناطق گرمسیری درجه دو حساب می شود
فرماندار ریگان:

تعرفه برق ریگان براساس مناطق گرمسیری درجه دو حساب می شود

ریگان- آبیار، فرماندار ریگان گفت: تعرفه برق در ریگان بر اساس مناطق گرمسیری درجه دو حساب می شود و مانند سایر شهرستان های شرقی استان کرمان است.

مراد آبیار در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص قبض های نجومی برق اظهار کرد: مناطق گرمسیری درجه یک و دو داریم که ریگان جزو دسته گرمسیری درجه دو است.

وی با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف برق در تابستان عنوان کرد: چنانچه مشترکی پرمصرف باشد قطعا مبلغ قبض برق بیش از حد انتظار مشترک خواهد بود.

آبیار گفت: تعرفه برق در ریگان تفاوتی با سایر شهرستان های شرق استان کرمان ندارد.

فرماندار ریگان بیان کرد: اگر به صورت موردی قبض برق سنگینی صادر شده است، مشترک می تواند به فرمانداری برای بررسی بیشتر مراجعه کند.

وی در خصوص افت ولتاژ و قطعی برق در گرمای طاقت فرسای ریگان گفت: در تابستان سال جاری به دلیل گرمای بی سابقه و با توجه به اقتضائات جغرافیایی و قرارگیری در حاشیه کویر دغدغه افت ولتاژ برق وجود داشت.

آبیار با اشاره به انجام اقداماتی برای رفع افت ولتاژ افزود: افت ولتاژهایی که گاهی به صورت موردی در روستاها پیش می آید ناشی از حوادث احتمالی است که در نقاط مختلف شبکه حادث می شود.

فرماندار ریگان عنوان کرد: کارکنان برق بلافاصله بعد از شناسایی مواردی که دچار افت ولتاژ هستند، در محل حاضر شده و نسبت به رفع مشکل اقدام می کنند.

آبیار گفت: با اقدامات انجام شده امیدواریم خاموشی ها یا افت ولتاژ در تابستان جاری به حداقل برسد.

کد خبر: ۲۳۶٬۹۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha