۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قطعات و مجموعه خودرو تهران

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قطعات و مجموعه خودرو تهران

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی لوازم، قطعات و مجموعه‌های خودرو با حضور محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت آغاز به کار کرد.

به گزارش بازار، این نمایشگاه با حضور بیش از ۵۸۰ شرکت داخلی و بیش از ۴۶۹ شرکت کننده خارجی از جمله از کشورهای ایتالیا، آلمان، هند، چین، ترکیه، امارات، کره جنوبی، تایوان و اندونزی از امروز (۲۲ مرداد) تا ۲۵ مرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در فضایی به، وسعت ۵۷ هزار متر مربع در حال برگزاری است.

مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه در مقایسه با دوره قبل رشد ۷۵ درصدی داشته است ضمن اینکه در این نمایشگاه بیش از ۱۵ شرکت دانش بنیان حضور دارند.

در این رویداد شرکت‌های بزرگ و معتبر تولیدکننده قطعات و تجهیزات خودرو، تامین‌کنندگان مواد اولیه، شرکت‌های فناوری و نمایندگان ویژندهای (برند) معتبر خودرو از محصولات جدید، نوآوری‌ها، فناوری‌های پیشرفته رونمایی می‌کنند.

همچنین سمینار آموزشی هوش‌مصنوعی، تحول دیجیتال در صنعت‌خودرو و کارگاه ارائه سطح بلوغ دیجیتال زنجیره‌تامین برای ارتقای سطح دانش سازندگان در روز ۲۳ مرداد در سالن همایش خلیج فارس برگزار خواهد شد.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو، لوازم و مجموعه‌های خودرو از امروز به مدت ۴ روز از ساعت ۸ تا ۱۵ میزبان صنعتگران و علامندان است.

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قطعات و مجموعه خودرو تهران

کد خبر: ۲۳۶٬۹۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha