۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
راهنمای خرید ملک در ازمیر ترکیه و سرمایه گذاری هدفمند

راهنمای خرید ملک در ازمیر ترکیه و سرمایه گذاری هدفمند

خرید ملک در ازمیر با ازمیر ملک فرایند چندان سختی ندارد. ابتدا خریدار باید از ملک بازدید کند یا بازدید آن را به یک تیم خبره بسپارد.

به گزارش بازار، خرید ملک در ازمیر با ازمیر ملک فرایند چندان سختی ندارد. ابتدا خریدار باید از ملک بازدید کند یا بازدید آن را به یک تیم خبره بسپارد. سپس ازمیر ملک تأییدیه‌های حقوقی ملک را از سازمان‌های مربوطه برای خریدار می‌گیرد.

مشاور املاک محلی در ازمیر ترکیه، کمک شایانی به شما در مسیر خرید ملک می‌کند. ازمیر ملک یکی از مشاورین محلی در ازمیر ترکیه است. ازمیر ملک سال‌هاست که در ازمیر، خرید و فروش ملک را انجام می‌دهد.

مراحل خرید ملک در ازمیر با ازمیر ملک

خرید ملک در ازمیر با ازمیر ملک فرایند چندان سختی ندارد. ابتدا خریدار باید از ملک بازدید کند یا بازدید آن را به یک تیم خبره بسپارد. سپس ازمیر ملک تأییدیه‌های حقوقی ملک را از سازمان‌های مربوطه برای خریدار می‌گیرد. در راستای پرداخت مبلغ ملک و هزینه‌های جانبی، خریدار باید در کشور ترکیه حساب بانکی باز کند.

کارشناسان ملک ترکیه خانه را ارزش گذاری می‌کنند. عموماً مبلغی که خریدار اعلام می‌کند، تفاوت چندانی با مبلغ کارشناسی ندارد. خریدار تأییدیه کارشناسی را دریافت می‌کند تا به دفتر اسناد رسمی (نوتر) ببرد. خریدار و فروشنده در نوتر حاضر می‌شوند تا فرآیند نقل و انتقال به صورت کامل انجام شود.

در نهایت، خریدار مبلغ توافقی را به صورت کامل به حساب فروشنده واریز می‌کند و سند مالکیت ملک (تاپو) را دریافت می‌کند. در تمامی این مراحل کارشناسان املاک ازمیر ملک در کنار خریدار می‌مانند. مشاوره‌های لازم هنگام خرید و عقد قرارداد را ازمیر ملک به خریداران می‌دهد.

قیمت خرید ملک در ازمیر برای اقامت ترکیه

قیمت ملک در ازمیر به عوامل مختلفی بستگی دارد. متراژ، نوساز یا دست دوم بودن، فاصله از مرکز شهر یا ساحل و امکانات ملک عواملی هستند که قیمت ملک را افزایش یا کاهش می‌دهند. به صورت کلی در ازمیر ملک از متری ۷ تا ۳۵ میلیون تومان پیدا می‌شود.

در صورتی که قصد دارید با خرید ملک اقامت دائم ترکیه را دریافت کنید، باید حداقل ملکی با ارزش ۴۰۰ هزار دلار بخرید. البته نیاز نیست که تنها یک ملک بخرید، اگر چندین ملک داشته باشید که مجموع ارزش‌ آن‌ها به ۴۰۰ هزار دلار برسد، می‌توانید برای اقامت دائم اقدام کنید.

مشاورین املاک دارای تمامی مجوزات رسمی خرید و فروش ملک در ازمیر هستند. مجموعه ازمیر ملک بیش از ۴ سال است که در شهر ازمیر معامله ملک انجام می‌دهد. ایرانیانی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند، می‌توانند از ایران با این مجموعه در ارتباط باشند.

بهترین مناطق ازمیر برای خرید ملک

بهترین مناطق ازمیر برای خرید ملک

شهر ازمیر ۳۰ منطقه مختلف دارد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. برخی از مناطق به مرکز شهر و مراکز تجاری نزدیک هستند. برخی دیگر در نزدیکی خط ساحلی قرار دارند. برخی دیگر در مناطق کوهستانی ازمیر فضای دنج و ساکتی را برای خریداران فراهم می‌کنند. شهر ازمیر خانه‌های مختلف مناسب با هر سلیقه‌ای دارد. در ادامه با ۳ تا از بهترین مناطق ازمیر آشنا خواهیم شد.

گوزل باغچه

گوزل باغچه در جنوب ازمیر و نزدیکی خط ساحلی قرار دارد. منطقه گوزل باغچه دسترسی آسان و سریعی به مراکز تفریحی و درمانی دارد. ویژگی‌های جذاب این منطقه قیمت را از میانگین کمی بالاتر می‌برد.

ناره دره

اگر فضاهای مدرن و لوکس را دوست دارید، پیشنهاد ما ناره دره در غرب ازمیر است. آب و هوای معتدل و خیابان‌های شیب‌دار چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای به دریا فراهم کرده‌اند. قیمت ملک‌ها در ناره دره نیز نسبت به میانگین بیشتر است. این منطقه در بلندمدت برای سرمایه‌گذاری نیز بسیار مناسب است.

بورنووا

بورونووا منطقه شمال ازمیر است که مناسب سرمایه‌گذاران و ساختمان سازان خواهد بود. در این منطقه ساخت و ساز زیادی انجام می‌شود. اکثر آپارتمان‌های این منطقه نوساز هستند. باغ‌های بزرگ و خیابان‌های دارای فضای سبز باعث استقبال گسترده مردم از این منطقه شده است.

نکات مهمی که برای خرید ملک در ازمیر باید در نظر بگیرید

خرید ملک در ازمیر فرایند چالش برانگیزی است. بسیاری از ایرانیان بدون آگاهی از قوانین و شرایط خرید ملک برای گرفتن اقامت به ترکیه می‌آیند و در دام کلاه‌برداران می‌افتند. برای جلوگیری از هرگونه کلاه‌برداری نکات مهمی را برای خرید ملک در ازمیر در ادامه آورده‌ایم.

  • ارزش ملک برای گرفتن اقامت دائم در سال ۲۰۲۳ باید ۴۰۰ هزار دلار یا بیشتر باشد. اعداد پایین‌تر مربوط به سال‌های قبل است و تنها اقامت یک ساله یا دو ساله را برای خریدار به ارمغان می‌آورد.
  • قبل از خرید، ملک را بازدید کنید تا از صحت وجود ملک آگاه شوید.
  • سند ملک را از دفتر اسناد رسمی استعلام بگیرید تا مشکلات حقوقی و مالیات نداشته باشد.
  • در قرارداد انتقال سند، هزینه‌ها و مسئولیت‌های فروشنده را به صورت شفاف بیان کنید.

آیا خرید ملک در ترکیه به صرفه است؟

بله. در سال‌های اخیر آپارتمان‌ها و ویلاهای ترکیه روند صعودی به خود گرفته است. تورم و بی ارزش شدن ریال نیز مزید بر علت شد تا بسیاری از سرمایه‌گذاران ایرانی به سمت خرید ملک در ترکیه بیایند. نکته مثبت خرید ملک در ترکیه این است که امکان اجاره املاک نیز فراهم است. صاحبان ملک می‌توانند خانه‌ها را اجاره دهند و درآمد ارزی کسب کنند.

کمک گرفتن از ازمیر ملک برای خرید ملک در ازمیر

ازمیر ملک سالیان سال است که در منطقه ازمیر ترکیه معاملات ملک را انجام می‌دهد. خرید و فروش آپارتمان‌ها و ویلاهای نوساز و دست دوم را مشاورین ازمیر ملک در اسرع وقت انجام می‌دهند. اگر اطلاعات چندانی از خرید و فروش ملک در ترکیه ندارید، با کارشناسان ازمیر ملک تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را به شما بدهند.

آدرس سایت ازمیر ملک قدیمی ترین شرکت ملک در ازمیر ترکیه: izmirmelk.com
با احترام

کد خبر: ۲۳۶٬۸۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha