۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
ثبت نام ۶ هزار متقاضی مسکن در خراسان شمالی
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد

ثبت نام ۶ هزار متقاضی مسکن در خراسان شمالی

بجنورد - مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: شش هزار و ۸۳۳ متقاضی مسکن در این استان، در سامانه جامع طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند.

به گزارش بازار به نقل از راه‌ و شهرسازی خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژاد صفوی اظهار داشت: متقاضیان مسکن شامل شش هزار و ۱۵۸ نفر مرد و ۶۷۵ نفر زن است و شش هزار و ۲۶۶ نفر متأهل و ۵۶۷ نفر نیز مجرد هستند.

وی گفت: در این طرح، درخواست ۴۴۲ نفر معادل ۶.۴۷ درصد، رد شده است.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی خراسان شمالی افزود: از مجموع متقاضیان، پنج هزار و ۸۲۱  نفر در شهر بجنورد، ۵۲۵ متقاضی در شهر اسفراین، ۱۸۰ متقاضی در شهر شیروان، پنج متقاضی در شهر ایور، ۱۰ متقاضی در شهر تیتکانلو، ۱۴۲ متقاضی در شهر جاجرم، ۲۱ متقاضی در شهر درق، سه متقاضی در شهر سنخواست، دو متقاضی در شهر شوقان، ۲۴ متقاضی در شهر صفی‌آباد و ۱۰۰ متقاضی در شهر گرمه در سامانه جامع طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

نژاد صفوی خاطرنشان کرد: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در سه مرحله ثبت‌نام خود را کامل کرده‌اند که در فاز اول چهار هزار و ۹۳۱ متقاضی، در فاز دوم هزار و ۸۰۵ متقاضی و در فاز سوم ۹۷ متقاضی در سامانه جامع طرح اقدام ملی مسکن به ثبت رسیده است.

وی گفت: مدارک پنج هزار و ۴۵۸ متقاضی در سایت طرح اقدام ملی بارگذاری نشده است و مدارک ۱۷۰ متقاضی ناقص و هزار و ۱۱۹متقاضی نیز مدارکشان به‌صورت کامل در سایت طرح اقدام ملی مسکن بارگذاری شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: از متقاضیانی که هنوز موفق به تکمیل مدارک و بارگذاری آن در سایت طرح اقدام ملی مسکن نشده‌اند انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل مدارک و بارگذاری آن در سایت اقدام کنند. 

سهم خراسان شمالی از طرح اقدام ملی، ساخت حدود ۱۰ هزار واحد مسکونی در شهرها است. 

کد خبر: ۲۳٬۶۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha