۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
 ۲۵۲ پروژه کشاورزی در کردستان به بهره برداری می رسد
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان :

۲۵۲ پروژه کشاورزی در کردستان به بهره برداری می رسد

کردستان - سپری، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: ۲۵۲ پروژه با اعتبار ۷۵ میلیارد و ۶۷۴ میلیون تومان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در این استان به بهره برداری می رسد.

محمد فرید سپری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت : ۱۵۴ پروژه با اعتبار پنج میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان در حوزه آب و خاک استان در این هفته افتتاح می شود. 

وی میزان اشتغالزایی پروژه های حوزه آب و خاک را ۱۹۰ نفر ذکر کرد و افزود: در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی شش پروژه با  بیش از۴۵ میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان  اعتبار قابل افتتاح است. 

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اضافه کرد : در بخش بهبود تولیدات دامی نیز ۷۹ پروژه با اعتبار۲۳ میلیارد و ۸۴۲ میلیون تومان افتتاح می شود که میزان  اشتغال ایجاد شده در این حوزه ۱۳۸ نفر است. 

سپری گفت: شهرستان قروه با ۴۹ پروژه با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان و فراهم کردن زمینه اشتغال ۵۸ نفر بیشترین آمار افتتاح پروژه را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین سهم اشتغالزایی در این پروژه ها مربوط به بخش آب و خاک است، اظهار داشت : در بین شهرستان های استان هم کامیاران  بیشترین سهم اشتغالزایی و اعتبار هزینه شده را به خود اختصاص داده است. 

کد خبر: ۲۳٬۶۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha