۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
ظرفیت‌های مردمی برای سرعت بخشیدن به روند توسعه سیستان و بلوچستان استفاده شود
رئیس جمهور:

ظرفیت‌های مردمی برای سرعت بخشیدن به روند توسعه سیستان و بلوچستان استفاده شود

رئیس جمهور بر ضرورت استمرار توسعه و آبادانی سیستان و بلوچستان تأکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای برجسته مردمی برای سرعت بخشیدن به روند توسعه استان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی در نشست ویژه اعضای شورای راهبردی توسعه استان سیستان و بلوچستان که شامگاه پنجشنبه - ۱۹ مرداد - برگزار شد، با اشاره به خدمات برجسته‌ای که در طول دوران انقلاب اسلامی برای توسعه و آبادانی این استان صورت گرفته است، بر ضرورت استمرار این خدمات تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای برجسته مردمی برای سرعت بخشیدن به روند توسعه استان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

رئیس جمهور تفویض اختیارات ویژه به استاندار سیستان و بلوچستان برای حل مشکلات و پیشبرد امور استان را ضروری دانست و بر تداوم هماهنگی همه مدیران استان برای رفع مشکلات تاکید کرد.

این جلسه تأمین اعتبار برای طرح‌های آبرسانی استان، پیگیری اعتبارات مربوط به خط ریلی زاهدان - چابهار، سرعت بخشیدن به طرح‌های اشتغالزایی از جمله فعال کردن معادن استان، تخصیص بودجه برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و همچنین برگزاری جلسات هماهنگی برای هم‌افزایی بین مناطق آزاد، استانداری و ستاد توسعه سواحل مکران طرح و مورد بررسی قرار گرفت.

تسریع در رسیدگی به مسائل ناشی از حوادث سال گذشته زاهدان و پرداخت خسارت آسیب‌دیدگان نیز از جمله موارد مورد تاکید بود.

کد خبر: ۲۳۶٬۴۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha