۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
کم آبی معضل بزرگ صنایع گرمسار است
نماینده گرمسار و آرادان در مجلس:

کم آبی معضل بزرگ صنایع گرمسار است

گرمسار- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه کم آبی مهمترین معضل در مقوله تولید و سرمایه گذاری گرمسار است، گفت: مسئولان تلاش کنند تا آب مورد نیاز صنایع تامین شود.

به گزارش خبرنگار بازار، اردشیر مطهری صبح پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت به میزبانی سالن اجتماعات این مجموعه صنعتی، بیان کرد: سرمایه گذاران امروز مشکلات و موانعی دارند که باید رفع آنها در اولویت قرار گیرد.

وی خواستار توجه بیشتر به رونق تولید و رفع موانع سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار شد و گفت: اعتبارات اعطایی گره کار سرمایه گذاران را باز نمی کند.

رغبت سرمایه گذاران کاهش می یابد

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه ۹ شهرک و ناحیه صنعتی در منطقه غرب استان سمنان وجود دارد که با مشکلاتی مواجه هستند، گفت: مشکلات سبب می شود تا سرمایه گذاران رغبت خود را از دست بدهند.

مطهری سرمایه گذاران و همچنین تولید گران شاهد موانعی هستند که باید برطرف شود، افزود: یکی از مطالبات مهم سرمایه گذاران و تولید گران حاضر در گرمسار تقویت بانک ها و تامین‌ نیازهایشان است که باید مد نظر مسئولان قرار گیرد.

وی آب را مهمترین مشکل توسعه سرمایه گذاری و تولید در استان سمنان دانست و گفت: شهرستان گرمسار با مشکل کمبود آب مواجه است و لذا از مسئولان می خواهیم در این زمینه تلاش مضاعفی را انجام دهند چرا که بیش از ۵۰ درصد صنایع استان در این شهرستان قرار دارد و رفع مشکل آب می تواند به توسعه اقتصادی و اشتغال منجر شود.

کد خبر: ۲۳۶٬۳۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha