۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
قوانین سختگیرانه باعث بلوکه شدن دارایی واحدهای تولیدی در گمرک شده است
رئیس خانه صنعت و معدن استان زنجان:

قوانین سختگیرانه باعث بلوکه شدن دارایی واحدهای تولیدی در گمرک شده است

زنجان - رئیس خانه صنعت و معدن استان زنجان گفت: قوانین سختگیرانه باعث شده دارایی واحدهای تولیدی در گمرک بلوکه شود و کار تولیدشان مختل شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید سجاد نباتچیان ظهر چهارشنبه در نخستین جلسه گردهمایی روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیران کل بازرسی چهار استان شمال غرب کشور، با بیان اینکه درد تولیدکنندگان کشور یکی است، گفت: اگر مشکلی هم داشته باشیم با پیگیری مسئولان استانی برطرف می شود. 

وی با بیان اینکه ما تولیدکنندگان هست و نیست خود را برای افزایش تولید به کار گرفتیم، اظهار کرد: هست و نیست ما یا در گمرک قفل شده و یا در خارج از کشور مانده است که باید چاره ای برای  آنها اندیشیده شود. 

رئیس خانه صنعت و معدن استان زنجان،گفت: قوانین سختگیرانه باعث شده دارایی واحدهای تولیدی در گمرک بلوکه شود و خیلی از واحدها با این مشکل مواجه هستند و کار تولیدشان مختل شده است.

نباتچیان تاکید کرد: ارگان‌های نظارتی اجازه دهند از اختیارات فرا قانونی در رفع مشکلات واحدهای تولیدی استفاده شود. 

در ادامه این جلسه سرپرست بازرسی استان زنجان، به تدوین برنامه‌های استانی در حوزه جهش تولید در استان زنجان اشاره کرد و گفت: ۶۶ پروژه و برنامه در حوزه جهش تولید در استان زنجان اجرا می‌شود.

ابوالفضل خمسه تاکید کرد: تاکنون ۲۶ برنامه مصوب شده در استان زنجان داریم و طی جلسه‌ای که در شورای دستگاه نظارتی با عنوان جهش تولید برگزار شد برنامه‌های تسهیل‌گری خوبی پیش‌بینی شده است.

کد خبر: ۲۳٬۶۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha