۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
وارسی پروازی دو فرودگاه مرزی انجام شد
رئیس مرکز وارسی پروازی شرکت فرودگاه‌ها:

وارسی پروازی دو فرودگاه مرزی انجام شد

رئیس مرکز وارسی پروازی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اعلام عملیات وارسی پروازی فرودگاه‌های مرزی غرب کشور، از وارسی پروازی دو فرودگاه مرزی سنندج و ایلام خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، داود اجتهادی رئیس مرکز وارسی پروازی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: باتوجه به سیاست شرکت فرودگاه‌ها مبنی بر اولویت خدمت‌رسانی به زائران اربعین، عملیات وارسی پروازی فرودگاه‌های مرزی غرب کشور از ابتدای هفته‌جاری آغاز شده است.

اجتهادی اظهار کرد: عملیات وارسی پروازی سامانه کمک‌ناوبری ILS و چراغ‌های پاپی فرودگاه‌ سنندج با توجه به اینکه این فرودگاه در نزدیکی مرز باشماق قرار دارد و امسال شاهد تردد بسیاری از زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از این مرز خواهیم بود، روز دوشنبه با موفقیت انجام شد.

وی گفت: پس از فرودگاه سنندج، در روز دوشنبه و سه‌شنبه سامانه‌های DVOR/DME، ILS/DME و MDB فرودگاه ایلام نیز باتوجه به موقعیت مرزی و اعزام زائران اربعین از این فرودگاه انجام شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ رئیس مرکز وارسی پروازی شرکت فرودگاه‌ها تصریح کرد: عملیات وارسی پروازی دو فرودگاه کرمانشاه و آبادان نیز در روزهای آینده انجام خواهد شد تا به عنوان آخرین نیروهای عملیاتی به زائران اربعین خدمت‌رسانی کنیم.

کد خبر: ۲۳۶٬۱۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha