۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
فعالیت ۱۰۰ هزار واحد صنفی در استان البرز| رئیس اتاق اصناف انتخاب شد
سرپرست سازمان صمت البرز اعلام کرد؛

فعالیت ۱۰۰ هزار واحد صنفی در استان البرز| رئیس اتاق اصناف انتخاب شد

کرج- سرپرست سازمان صمت البرز با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ هزار واحد صنفی در استان فعالیت می کنند، گفت: این امر نشان از جایگاه بسیار مهم این حوزه به لحاظ ظرفیت های اقتصادی و اشتغال زایی استان دارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل صمت البرز، محمد انصاری البرز در جلسه برگزاری انتخابات داخلی هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز البرز گفت: استان البرز حدود سه دهم از مساحت کشور را به خود اختصاص داده، درحالی که جایگاه دهمین استان کشور به لحاظ تعداد واحدهای صنفی مستقر از آن البرز است.

رئیس کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی استان البرز تاکید کرد: تراکم موجود در حوزه استقرار اصناف در استان، اهمیت فعالیت اتاق های اصناف شهرستان های استان و اتحادیه های تحت پوشش آنها را در روند ساماندهی فعالیت واحدها بیش از پیش نمایان می سازد.

محمد دادخواه به عنوان رئیس اتاق اصناف مرکز البرز انتخاب شد

انصاری تصریح کرد: در راستای مدیریت بهتر بازار و افزایش کیفیت خدمات، حتما ظرفیت های عظیم حوزه صنفی استان مورد توجه قرار خواهد گرفت و بهره گیری از تجربیات افراد خبره این حوزه در دستور کار است.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: برای کاهش حداکثری مسائل و مشکلات حوزه اصناف و برای یافتن راهکارهای مناسب، روی کمک بزرگان صنفی استان، اعضای هیات رئیسه تمامی اتاق های اصناف شهرستان های استان و به ویژه افراد باسابقه در این حوزه حساب ویژه ای باز کردیم.

گفتنی است: در انتخابات داخلی که با حضور «محمد انصاری» رئیس کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی استان البرز و سایر اعضای هیات اجرایی از جمله مدیرکل امور اقتصادی استانداری البرز برگزار شد، محمد داد خواه با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس اتاق اصناف مرکز البرز انتخاب شد.

در این انتخابات «مریم منوری» به عنوان نایب رئیس اول، «جلیل عیوضی» نایب رئیس دوم، «قاسم کرمی» به عنوان دبیر اتاق و «علی میر شفیعی» در سمت خزانه دار اتاق اصناف مرکز البرز انتخاب شدند.

کد خبر: ۲۳۶٬۱۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha