۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
فعالیت ۱۱۴ واحد صنایع تبدیلی در البرز
معاون جهاد کشاورزی البرز خبر داد

فعالیت ۱۱۴ واحد صنایع تبدیلی در البرز

کرج - مدیر صنایع تبدیلی و غذایی جهاد کشاورزی البرز گفت: تا پایان سال ۹۸ تعداد ۱۱۴ واحد صنایع تبدیلی در البرز با سرمایه گذاری بیش از پنج هزار میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه هزار و ۵۴ تن انواع محصولات تبدیلی و فرآوری به بهره برداری رسید.

محمد شاهین فر در گفتگو با بازار گفت: تعداد پروانه های صادر شده به منظور جذب مواد خام بخش کشاورزی به میزان هزار و ۴۳۶ تن و با پیش بینی ایجاد اشتغال برای سه هزار و ۱۹۳ نفر انجام شد.

شاهین فر با اشاره به برنامه ها و سیاست های کلی اتخاذ شده و حمایتی در سال جاری گفت: برای تکمیل و توسعه واحدهای صنایع تبدیلی و غذایی، تامین سرمایه در گردش، توسعه و تکمیل زنجیره تولید و کاهش ضایعات محصولات کشاورزی برنامه هایی در دستور کار سازمان قرار دارد.

وی افزود: در خصوص توسعه صادرات و ایجاد اشتغال جدید و همچنین نوسازی واحدهای صنایع تبدیلی و غذایی با هدف ارتقاء فناوری و کیفیت تولید و تکمیل زنجیره ارزش محصولات کشاورزی که منجر به افزایش بهره وری و درآمد و ایجاد ارزش افزوده و مثبت کردن تراز تجاری و بهینه کردن فعالیت تولیدی واحدهاست سرمایه گذاری شده است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به ماهیت صنایع تبدیلی که فرآوری و بسته بندی و تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی زراعی، باغی، شیلاتی، دام و طیور، ... را در بر می گیرد گفت: بر همه مراحل فرآوری که در برگیرنده تغییرات فیزیکی، شیمیایی، نگهداری، بسته بندی و نهایتا جذب مواد خام کشاورزی و کاهش ضایعات بخش را شامل می شود.

کد خبر: ۲۳٬۶۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha