۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
تعداد بازرسی از کارگاه‌ها افزایش می‌یابد
معاون روابط کار وزارت تعاون:

تعداد بازرسی از کارگاه‌ها افزایش می‌یابد

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تمهیداتی اندیشیده شده است که برای پیشگیری از حوادث ناشی از کار، تعداد بازرسی از کارگاه‌ها افزایش یابد.

به گزارش بازار، «علی‌حسین رعیتی‌فرد» در نشست جمع‌بندی ارزیابی‌ مدیریت روابط کار اداره‌کل استان تهران، بر نقش مهم حوزه روابط کار در صیانت از نیروی کار تأکید کرد.

وی گفت: ارزیابی کنونی نسبت به سوابق گذشته روند رو به بهبود را نشان می‌دهد، البته تعدادی فعالیت نیازمند بهبود نیز وجود دارد که با افزایش نیروی انسانی، برنامه، تعیین راهکار و ارائه آموزش لازم روند بهتری را دنبال خواهد کرد.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فلسفه وجودی ارزیابی‌ها را کمک به ارتقای کیفیت عملکرد، بهره‌وری و خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات احتمالی عنوان کرد و گفت: امیدواریم این ارزیابی‌ها گامی به سوی پیشرفت باشد.

وی افزود: در تلاشیم در این بازدیدها تعامل به نحو مطلوب شکل گیرد و از تجارب همکاران برای بهبود فرآیندها و رفع مشکلات موجود استفاده شود.

رعیتی‌فرد، دغدغه جامعه کارگری را دغدغه کشور و ملت دانست و تصریح کرد: باید با هم‌افزایی و وحدت‌ رویه به‌سمت شرایط مطلوب قدم برداریم.

کد خبر: ۲۳۵٬۹۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha