۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
تیپ‌فلر سکوی فاز یک پارس جنوبی بازسازی شد
رئیس تعمیرات عملیات تولید شرکت نفت و گاز پارس:

تیپ‌فلر سکوی فاز یک پارس جنوبی بازسازی شد

بوشهر - رئیس تعمیرات عملیات تولید شرکت نفت و گاز پارس از تعمیرات اساسی و بازسازی کامل تیپ فلر سکوی فاز یک پارس جنوبی توسط متخصصان و مهندسان داخلی در کارگاه عملیات این شرکت خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس، هادی فخرزاده گفت: تیپ فلر اصلی سکوی فاز یک پارس جنوبی پس از آسیب‌دیدگی کلی و ایجاد پاره‌ای مشکلات در ساختار فیزیکی و همچنین اختلال در عملکرد، با تیپ فلر دیگری تعویض و برای بررسی و تعمیر از میدان مشترک پارس جنوبی در خلیج فارس به کارگاه عملیات این شرکت در منطقه عسلویه منتقل شد.

وی با بیان اینکه به منظور تعمیر و بازسازی این تیپ فلر کلیه متریال مورد نظر از طریق واحد تدارکات شرکت نفت و گاز پارس تامین شده است، اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات لازم اعم از تعویض، تعمیر و ساخت بخش‌های مختلف این تجهیز در کارگاه عملیات در حال انجام است.

فخرزاده هزینه تعمیر و بازسازی تیپ فلر اصلی سکوی فاز یک را حدود یک‌سوم نمونه‌های مشابه عنوان و اظهار کرد: این تجهیز توسط شرکت‌های سازنده داخلی در سطح کشور تولید می‌شود، از این رو تعمیر و بازسازی این تیپ فلر در کارگاه عملیات شرکت نفت و گاز پارس و با همان کیفیت، به مراتب از لحاظ اقتصادی و زمانی، مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

رئیس تعمیرات عملیات تولید شرکت نفت و گاز پارس با اشاره به اینکه با استفاده از پتانسیل‌های موجود و توانمندی متخصصان این شرکت، تمامی مراحل تعمیر و ساخت این تیپ فلر در مجموعه کارگاه عملیات انجام می‌شود، گفت: با اتمام عملیات تعمیر و بازسازی تیپ فلر مذکور، تمامی تست‌های مربوطه بر روی آن انجام شده و پس از اخذ تاییدیه‌های لازم از بازرسی فنی و آزمایشگاهی، این تجهیز جهت نصب و راه‌اندازی به سکوی فاز یک ارسال می‌شود.

کد خبر: ۲۳٬۵۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • پرویز حاجیان IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
      0 0
      خسته نباشید، خداقوت جناب مهندس فخرزاده ، بنده به عینه شاهد تلاش بیوقفه شما و گروه تعمیرات برای تعمیرات تخصصی با کمترین هزینه بوده ام . این کشور و استان بوشهر به داشتن فرزندانی چون شما افتخار میکند.