۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
تخصیص ۹۲ میلیارد تومان تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون در کردستان
رئیس جهاد کشاورزی کردستان خبر داد

تخصیص ۹۲ میلیارد تومان تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون در کردستان

کردستان - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان از تخصیص ۹۲ میلیارد تومان تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون در سال جاری به این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد فرید سپری ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی که با حضور مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان کردستان، معاونین و مدیران ستادی که در سالن جلسات این سازمان تشکیل شد، اظهار داشت: ۴۰۰ میلیارد تومان طرح سال گذشته از محل اعتبارات تبصره ۱۸ به بانک کشاورزی استان معرفی شد.

وی اضافه کرد: از این میزان مبلغ مذکور ۸۳ میلیارد تومان آن پرداخت شده که ۱۸ میلیارد تومان آن در حوزه صنایع تبدیلی و مابقی هم در دیگر حوزه‌ها مثل گلخانه، شیلات و دام و طیور بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان تسهیل در ارائه خدمات به بهره برداران بخش کشاورزی در کمترین زمان ممکن در دستور کار این سازمان قرار گرفته است، افزود: برای پرداخت تسهیلات خرید ادوات کشاورزی در استان هیچ مشکلی وجود ندارد و با صدور پیش فاکتور توسط کارخانه تراکتورسازی پرداخت تسهیلات تراکتور و کمباین نیز آغاز خواهد شد.

سپری اظهار داشت: ۹۲ میلیارد تومان تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون در سال جاری به استان برای خرید تراکتور، کمباین و ادوات کشاورزی تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح های آماده انعقاد قرار داد و مصوب در بانک برای پرداخت در اولویت قرار دارند، گفت: نرخ بهره تسهیلات خط اعتباری ۱۵ درصد  بوده که برای خرید تراکتور، کمباین و ادوات کشاورزی  به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

کد خبر: ۲۳٬۵۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha