۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
تحقیق و تفحص از عملکرد «ایرالکو» و «سالکو» کلید خورد
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

تحقیق و تفحص از عملکرد «ایرالکو» و «سالکو» کلید خورد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تصویب تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت‌های تولیدکننده شمش آلومینیوم صنایع جنوب (سالکو)، آلومینیوم ایران (ایرالکو) و... خبر داد.

به گزارش بازار، روح الله عباس پور در توضیح نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در جلسه امروز کمیسیون، تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت‌های تولیدکننده شمش آلومینیوم صنایع جنوب (سالکو)، آلومینیوم ایران (ایرالکو)، آلومینیوم المهدی و آلومینیای جاجرم با حضور نمایندگان وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح محورهای این تحقیق و تفحص، اظهار کرد: نحوه تامین مواد اولیه، نحوه فروش شمش آلومینیوم، سهم سهام عدالت در شرکت‌های آلومینیوم، تامین نیاز صنایع پایین دستی و میزان حقوق و دستمزد کارکنان از جمله محورهای این طرح بود.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس یازدهم ادامه داد: در نشست امروز پس از استماع توضیحات نمایندگان این شرکت‌ها، اعضای کمیسیون با تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت‌های تولیدکننده شمش آلومینیوم صنایع جنوب (سالکو)، آلومینیوم ایران (ایرالکو)، آلومینیوم المهدی و آلومینیای جاجرم موافقت کردند.

کد خبر: ۲۳۵٬۸۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha