۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
نرخ طلا و جواهر در بازار ساری
رئیس اتحادیه طلا و جواهر ساری اعلام کرد:

نرخ طلا و جواهر در بازار ساری

ساری - معلمی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر ساری با اشاره به نرخ طلا و جواهر در بازار ساری گفت: هر گرم طلای ۱۸ عیار ۷۳۶ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد.

مهدی معلمی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان جهش تولید با بیان اینکه دستگاه های اجرایی و بخش های خصوصی و اقتصادی باید در کنار هم باشند تا بتوانیم تحریم ها را دور بزنیم، ادامه داد: باید بتوانیم در حوزه اقتصادی و بنگاه داری یار و یاور هم باشیم و شعار جهش تولید را در عمل محقق کنیم.

وی با اظهار اینکه باید بر اساس شعار سال جاری، جهش خوبی در حوزه تولید داشته باشیم، شرط جهش و رونق تولید را حمایت و همکاری با بنگاه های اقتصادی و خصوصی بیان کرد.

معلمی درباره نرخ قیمت طلا و جواهر نیز گفت: هر انس طلا هزار و ۷۲۱ دلار، هر مثقال طلا سه میلیون و ۱۸۹ هزار تومان، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۷۳۶ هزار و ۲۰۰ تومان، تمام سکه هفت میلیون و ۵۳۵ هزار تومان، نیم سکه سه میلیون و ۷۸۰ هزار تومان، ربع سکه دو میلیون و ۷۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۷۰ هزار تومان معامله شده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر ساری درباره نرخ ارز نیز اظهار داشت: قیمت دلار آمریکا ۱۷ هزار و ۹۰۰ تومان، یورو ۱۹ هزار و ۷۵۰ تومان، لیر ترکیه دو هزار و ۷۰۰ و درهم امارات نیز پنج هزار و ۱۰ تومان معامله شده است.

کد خبر: ۲۳٬۵۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha