۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
تصفیه خانه شهرک صنعتی لیا تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

تصفیه خانه شهرک صنعتی لیا تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

قزوین - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: تصفیه خانه شهرک صنعتی لیا تا پایان امسال با  نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار بازار، حمیدرضا خانپور ظهر چهارشنبه در بازدید استاندار و مسئولان استانی از واحدهای تولیدی قزوین با اشاره به نیاز شهرک صنعتی لیا به این تصفیه خانه بیان کرد:  ایجاد تصفیه خانه در شهرک صنعتی لیا از نیازهای این شهرک صنعتی بود که طی چند سال گذشته اجرای این طرح مورد پیگیری قرار گرفت.

وی بیان کرد: پارک الحاقی شهرک صنعتی لیا در سال ۹۵ با انعقاد یک تفاهم نامه بین استانداری قزوین و شرکت شهرک‌های صنعتی با این شهرک ادغام شد و پس از این اتفاق تامین زیرساخت‌های خدماتی و رفاهی برای فعالان در این پارک جزو اولویت‌ها قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت:در حال حاضر ۱۶۰ واحد تولیدی و فعال در این پارک مستقر هستند که تامین زیرساخت‌هایی نظیر همین تصفیه خانه، ارائه خدمات رفاهی و تامین انرژی به یکی از چالش‌ها تبدیل شده است.

خانپور اظهار داشت: این پروژه تا کنون بیش از ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برآورد می‌شود تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وی گفت: در مجموع برای این پروژه نزدیک به هشت میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است که تا پایان امسال نیز برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.

کد خبر: ۲۳٬۵۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha