۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
۵۷ واحد صنفی متخلف در ایلام شناسایی شد
معاون صمت ایلام:

۵۷ واحد صنفی متخلف در ایلام شناسایی شد

ایلام - معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان ایلام گفت: در ادامه بازرسی از بازار استان ۵۷ واحد صنفی متخلف در ایلام شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، عزت الله عبدخانی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید گشت های مشترک از بازار میوه و تره بار شهر ایلام اظهار کرد: نظارت بر بازار میوه و تره بار توسط بازرسان به صورت مستمر در حال پیگیری است و در این راستا گشت مشترکی با حضور نمایندگان دستگاه های مربوطه از سطح بازار  میوه و تره بار، عمده فروشی و نیز صنوف خرده فروشی برگزار شده است.

وی  افزود: در این بازرسی ها ضمن رصد بازار و کشف قیمت، بر نصب برچسب قیمت اقلام میوه و تره بار تاکید و  تعداد ۵۷ واحد صنفی متخلف شناسایی شده است و گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، تداخل صنفی و رعایت نکردن بهداشت عمومی از مهمترین تخلفات این واحدها بود.

وی تصریح کرد: بازرسان صمت استان ایلام در دو نوبت صبح و عصر کار نظارت را بر عهده داشته و وضعیت اقلام میوه و تره بار را به صورت روزانه رصد می کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان نیز در حاشیه بازدید گشت‌های نظارتی از بازار شهر ایلام از ایجاد شعبه ویژه و خارج از نوبت برخورد با محتکران و گرانفروشان خبر داد و گفت: از شهروندان درخواست داریم از خرید اجناس گران خودداری و در امر نظارت بر قیمت‌ها با بازرسان همکاری کنند.

علیرضا لطفی افزود: راه‌های ارتباطی مردم با اداره کل تعزیرات حکومتی استان سامانه‌های ۱۳۵ و ۱۲۴ و شماره تلفن ۳۲۲۲۷۴۰۲ است.

کد خبر: ۲۳٬۵۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha