۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
قیمت گوشت قرمز از ۵۰۰ هزار تومان هم عبور کرد
نماینده مردم سنقر در مجلس:

قیمت گوشت قرمز از ۵۰۰ هزار تومان هم عبور کرد

نماینده مردم سنقر در مجلس با بیان اینکه دولت هنوز مطالبه گندم‌کاران کرمانشاه را پرداخت نکرده خواستار برگزاری کارگروه یا جلسه‌ای با دولت به منظور رسیدگی هر چه سریعتر به این مطالبه کشاورزان شد.

به گزارش بازار، سیدجواد حسینی کیا در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۵ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با بیان اینکه دولت هنوز مطالبه گندم‌کاران کرمانشاه را پرداخت نکرده است، گفت: باید هر چه سریعتر کارگروه یا جلسه‌ای با دولت برگزار کرد تا این مطالبه به حق کشاورزان مورد بررسی قرار گیرد چرا که کشاورزان هر چه داشته‌اند را با اخلاص تقدیم دولت کرده‌اند اما اکنون حتی مغازه‌دارها نیز دیگر به آنها اجناس مورد نیازشان را قرض نمی‌دهند این در حالی است که قرار بود مطالبه کشاورزان طی دو هفته به آنها پرداخت شود اما اکنون این مدت زمان به ۳۵ روز رسیده است لذا خواهشمندم دستور جدی برای پیگیری موضوع صادر کنید.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین عدم نظارت بر بازار کالاهای اساسی مشهود است، چرا که اکنون قیمت گوشت قرمز از ۵۰۰ هزار تومان عبور کرده، لذا لازم است این مسئله نیز پیگیری شود چرا که به نظر می‌رسد دولت بازار را به حال خود رها کرده، بنابراین مجلس باید جایگاه نظارتی خود را قوی‌تر کند.

وی با بیان اینکه متأسفانه امروز گوشت از سفره مردم پر کشیده است، افزود: سفره‌های بسیاری از مردم در سراسر کشور به ویژه در استان‌های محروم مانند کرمانشاه کوچک شده است و باید جهت تأمین حداقل‌های زندگی به آنها کمک کرد. این در حالی است که قیمت لبنیات نیز رو به فزونی است، لذا از مجلس و رئیس مجلس تقاضا دارم به این موضوع ورود جدی داشته باشند تا ان‌شاء‌الله سر و سامان پیدا کند.

کد خبر: ۲۳۵٬۴۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha