۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
تعیین بودجه عملیات اربعین براساس ارسال درخواست فرودگاه‌ها است
عضو هیات‌ مدیره شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد

تعیین بودجه عملیات اربعین براساس ارسال درخواست فرودگاه‌ها است

رامین پور آذری، عضو هیئت‌مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد: بودجه عملیات اربعین براساس ارسال درخواست مکتوب فرودگاه‌ها و با تایید مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، هادی یوسف پورآذری عضو هیئت‌مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد: بودجه عملیات اربعین براساس ارسال درخواست مکتوب فرودگاه‌ها و با تایید مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها اختصاص پیدا می‌کند.

یوسف پورآذری در گردهمایی مدیران ستادی و فرودگاه‌های کشور که به میزبانی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در حال برگزاری است، با اشاره به ارسال بخشنامه و دستورالعمل ارسال آمار (پرواز-مسافر) به فرودگاه‌ها تا هفته آینده، اظهار کرد: برای تعیین میزان بودجه موکب و سایر خدمات به زوار امام حسین(ع)، براساس درخواست مکتوب فرودگاه‌ها و پس از اخذ تائید و تدابیر مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها اقدام فوری انجام خواهد شد.

عضو هیئت‌مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی بر بهره‌گیری از ظرفیت نرم‌افزار اطلاعات پرواز و ایجاد فضای دانلود از طریق Qr code جهت سهولت در سفر زائران اربعین حسینی تاکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، پورآذری خاطرنشان کرد: ایجاد دسترسی راحت زوار حسینی جهت دریافت اطلاعات فرودگاهی از طریق اختصاص شماره و صفحه مخصوص در فضای مجازی، تجهیز سالن اسکان و پذیرایی ضروری در فرودگاه‌ها در صورت بروز هرگونه مشکل و تاخیر پروازها، ساماندهی تاکسی‌های فرودگاه‌ها و آموزش‌های بهداشتی و امدادی به رانندگان و نیز تخصیص مانیتورهای اطلاعات پرواز در مبادی مرزی از جمله امکانات لازم فرودگاه‌ها برای خدمات‌رسانی بهتر به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خواهد بود.

کد خبر: ۲۳۵٬۲۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha