۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
برنامه بنیاد مستضعفان برای ۶ قرارداد بزرگ سرمایه‌گذاری در بنادر کشور

برنامه بنیاد مستضعفان برای ۶ قرارداد بزرگ سرمایه‌گذاری در بنادر کشور

در نشست مشترک مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و رییس بنیاد مستضعفان، بر توسعه همکاری‌ها دربخش اپراتوری، توسعه بندری و حوزه‌ زیرساختی تاکید شد.

به گزارش بازار، در نشست علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان، زمینه‌های همکاری موجود بین سازمان بنادر و بنیاد مستضعفان در شش بخش سرمایه‌گذاری در تمامی بنادر مورد بررسی قرار گرفت‌ و بر توسعه همکاری‌های مشترک در بخش اپراتوری، توسعه بندری و حوزه امور زیرساختی، تاکید شد.

در ابتدای این نشست، فعالیت‌های بنیاد مستضعفان و مجموعه شرکت‌های وابسته آن در حوزه بندری و دریایی در بنادر کشور در قالب سرمایه‌گذاری تشریح شد. لازم به دکر است؛ بنیاد مستضعفان شش قرارداد سرمایه‌گذاری در حجم‌ های بزرگ در تمامی بنادر کشور منعقد کرده که هم اشتغال بسیار خوبی را در بنادر ایجاد کرده و هم توانسته است زمینه سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی را در بنادر افزایش دهد؛ علاوه بر این، زیرساخت‌های مناسبی نیز برای تسهیل عملیات بندری نیز شکل گرفته است.

بنا بر این گزارش، در این جلسه، بعد از تبیین شرایط موجود و سرمایه‌گذاری های صورت گرفته، طرفین به بررسی امکان توسعه فعالیت‌های مشترک در ‌زمینه اپراتوری، توسعه بندری و ایجاد زیرساخت‌هایی که سرمایه گذاری های کلان می طلبد و بعضا بخش خصوصی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این موارد نیست، پرداختند و سپس، انتظارات سازمان بنادر از مجموعه بنیاد مستضعفان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت

کد خبر: ۲۳۵٬۲۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha