۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
حمایت ویژه تامین اجتماعی از بیمه‌شدگان دارای بیماران خاص

حمایت ویژه تامین اجتماعی از بیمه‌شدگان دارای بیماران خاص

مدیرکل درمان غیرمستقیم تامین اجتماعی از بیمه‌شدگان این سازمان که دارای بیماری خاصند، خواست مستندات درمان خود را در سامانه پورتال معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی بارگذاری کنند.

به گزارش بازار، شهرام غفاری با اعلام این درخواست افزود:در پی تشکیل صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج و پیگیری سازمان تامین اجتماعی برای جامعه هدف خاص خود از اعتبارات و تسهیلات این صندوق، سازمان تامین اجتماعی ضمن اعلام فهرست بیماری‌های خاص، از بیمه‌شدگان خواست در صورت ابتلا به این بیماری‌ها، با مراجعه به سامانه پورتال معاونت درمان سازمان به نشانی darman.tamin.ir نسبت به تکمیل اطلاعات فردی و بارگذاری مستندات بیماری اقدام کنند.

وی در خصوص چگونگی محاسبه و پرداخت مالی این تسهیلات گفت: سهم دارو‏ و خدمات بیمه‌شدگان مشمول صندوق حمایتی بیماران خاص و صعب‌العلاج بر اساس قوانین موضوعه پس از کسر سهم بیمه پایه و تکمیلی به‌صورت متمرکز در سازمان بیمه سلامت ایران در نظر گرفته می‌شود.

غفاری در ادامه همچنین از بازنگری و توسعه خدمات مشمول بیماران خاص خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳۶۳۲ خدمت از جمله ویزیت، دارو، خدمات پاراکلینیکی و کار درمانی ویژه بیماران خاص، تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی و صندوق حمایت از بیماران خاص صعب‌العلاج قرار دارند.

درصورتیکه بارگذاری مستندات به هر دلیلی مقدور نباشد، بیماران می‌توانند برای تشکیل پرونده به معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان استان مربوطه مراجعه کنند.

کد خبر: ۲۳۵٬۱۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha