۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
آموزش بینگ ایکس از مبتدی تا پیشرفته در bingxiran

آموزش بینگ ایکس از مبتدی تا پیشرفته در bingxiran

از همان ابتدا که می‌خواهید پا به دنیای کریپتو کارنسی بگذارید، به شما گفته می‌شود که انتخاب صرافی مناسب از مهم‌ترین کارهایی است که باید برای ترید بهتر انجام دهید.

به گزارش بازار، از همان ابتدا که می‌خواهید پا به دنیای کریپتو کارنسی بگذارید، به شما گفته می‌شود که انتخاب صرافی مناسب از مهم‌ترین کارهایی است که باید برای ترید بهتر انجام دهید. صرافی مناسب هزینه‌های اضافی مانند کارمزدهای سنگین را کاهش می‌دهد، سرعت انجام معاملات را بالا می‌برد و امنیت دارایی‌تان را نیز تا حدودی تأمین می‌کند. بنابراین مهم است که بهترین عملکرد را در انتخاب صرافی ارز دیجیتال داشته باشید. برای آن دسته از تریدرهایی که درون ایران مشغول به فعالیت‌اند، محدودیت‌های زیادی در این حوزه وجود دارد. به‌عنوان مثال، تحریم‌هایی که علیه کاربران ایرانی اعمال می‌شود، مانع ورود آن‌ها به صرافی‌های معتبر خواهد شد. در حال حاضر بسیاری از صرافی‌های بزرگ دنیا ازجمله بایننس، از ارائه خدمات به ایرانیان امتناع کرده‌اند و افراد نمی‌توانند حسابی در این صرافی ها داشته باشند. به همین دلیل است که انتخاب‌های ما به‌عنوان کاربران ایرانی محدود شده‌است؛ اما هنوز هم چندین و چند صرافی معتبر خارجی در دسترس‌اند. یکی از آن‌ها صرافی bingx است که پس از محدود شدن صرافی‌های مطرح دیگر، بسیار موردتوجه قرار گرفت. در ادامه به این صرافی خواهیم پرداخت.

آشنایی با صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ‌ایکس یکی از صرافی‌های مطرح در دنیاست که طبق آمار منتشرشده، مدتی در جایگاه ۳۱ام بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال قرار گرفته بود. این صرافی در سال ۲۰۱۸، در کشور سنگاپور تأسیس شد و به‌عنوان یک صرافی معتبر، در کشور آسیا طرفداران زیادی دارد. مزایای متعدد این صرافی سبب شده‌است تا بسیاری از تریدرها آن را به‌عنوان یک انتخاب مناسب برشمارند. از سوی دیگر ایرانیان به خاطر محدودیت‌هایی که آن‌ها را از حضور در صرافی‌های بزرگ منع می‌کنند، تمایل دارند که از صرافی‌هایی بدون نیاز به احراز هویت استفاده کنند. صرافی bingx یکی از همین مراکزی است که برای ارائه خدمات به کاربران، نیازی به احراز هویت ندارد، به همین خاطر انتخاب مناسبی برای ایرانیان خواهد بود.

ممکن است گمان کنید که سطح خدمات ارائه‌شده در صرافی بینگ ایکس، نسبت‌به صرافی‌های معتبر دنیا بسیار پایین‌تر است؛ اما باید گفت که bing x با ارائه مجموعه‌ای از بهترین خدمات طی سال‌های فعالیت خود، اثبات کرده‌است که می‌تواند در دستهٔ بهترین صرافی‌های کل دنیا قرار گیرد. در ادامه مزایای این صرافی را قید کرده و شما را با نقاط قوت آن آشنا می‌کنیم.

صرافی ارز دیجیتال bingx چه مزایایی دارد؟

هر امکاناتی که برای تریدینگ حرفه‌ای به آن نیاز دارید را می‌توانید در صرافی‌بینگ ایکس در اختیار داشته باشید. از این رو هیچ کاستی و محدودیتی نخواهید داشت. چند مورد از مهم‌ترین مزایای رینگ ایکس را در ادامه بررسی می‌کنیم:

  • صرافی bingx صراحتاً اعلام کرده‌است که هیچ مشکلی با ایرانیان ندارد و این مهم‌ترین نکتهٔ مدنظر ماست. می‌توانید بدون نگرانی از این موضوع، فعالیت خود را در بینگ ایکس آغاز کرده و بهترین تجربه را در حوزهٔ ارز دیجیتال داشته باشید.

  • این صرافی پشتیبانی فارسی نیز دارد که کار را برای کاربران فارسی زبان تسهیل می‌کند. در صورت بروز هرگونه مشکل در روند ورود به صرافی، می‌توانید از پشتیبانی استفاده کنید.

  • صرافی بینگ ایکس نیازی به احراز هویت ندارد و می‌توانید روزانه تا سقف ۵۰ هزار دلار را بدون نگرانی برداشت کنید. این رقم به نوبهٔ خود قابل توجه است.

  • جالب است بدانید صرافی bingx بزرگ‌ترین پلتفرم کپی‌تریدینگ است. اگر این سبک از معاملات را در برنامهٔ خود دارید، می‌توانید با بررسی سابقهٔ تریدرهای مطرح در صرافی، حساب خود را به آن‌ها متصل کنید تا معاملات آن‌ها بر روی اکانت شما نیز اعمال شوند.

  • کارمزد انجام معاملات در صرافی بینگ ایکس پایین است و می‌توانید با میانگین کارمزد ۰.۰۴ درصد، معاملات خود را انجام دهید.

  • نکتهٔ دیگر این است که در این صرافی امکان معامله موارد دیگری به جز ارز دیجیتال نیز وجود دارد. شما می‌توانید معاملات فارکس و طلا را نیز در این پلتفرم انجام دهید.

آموزش بینگ ایکس از مبتدی تا پیشرفته در bingxiran

آیا ثبت‌نام در بینگ ایکس برای ایرانیان مجاز است؟

صرافی بینگ‌ایکس اعلام کرده‌است که مشکلی با ایرانیان ندارد و خدمات خود را به آنان ارائه می‌کند. با این حال به‌طور کلی صرافی‌ها اجازهٔ ارائه خدمات به کاربران ایرانی را ندارند. در صرافی بینگ ایکس احراز هویت انجام نمی‌شود، یعنی شما ملزم به اثبات ملیت خود نیستید، به همین خاطر این‌که اهل کدام کشور باشید، برای این صرافی اهمیتی ندارد. نکتهٔ مهم این است که بدون نیاز به فیلترشکن، می‌توانید وارد پلتفرم bing x شوید. این در حالی است که برای استفاده از سایر صرافی‌ها، باید از فیلترشکن با آی‌پی ثابت استفاده کنید. نکتهٔ دیگری که باید مدنظر داشته باشید، این است که آیندهٔ این صرافی در خصوص ارتباط با ایرانیان مشخص نیست؛ اما به نظر می‌رسد در سال‌های آتی نیز لینک ایکس مشکلی با ایرانیان نخواهد داشت.

وب‌سایت bingxiran؛ بهترین منبع آموزشی بینگ ایکس

اگر قصد ثبت‌نام و ورود به صرافی بینگ x را دارید، پیشنهاد می‌کنیم مرحله‌به‌مرحله ورود و تریدینگ را با bingxiran پیش ببرید. وب‌سایت بینگ ایکس ایران نمایندهٔ این صرافی در کشور ماست که مرجع آموزش این صرافی با کاربران ایرانی محسوب می‌شود. صفر تا صد حضور در bing x در این وب‌سایت قید شده‌است و می‌توانید به کمک راهنمای قدم‌به‌قدم آن، تریدینگ در بینگ ایکس را شروع کنید. علاوه‌بر اطلاعاتی که دربارهٔ انواع معاملات نظیر معاملات فیوچرز تبادل ان‌اف‌تی کپی‌تریدینگ و غیره در مقالات سایت بینگ ایکس ایران قید شده‌اند، محتواهای آموزشی دیگری نیز برای کاربران مبتدی تا حرفه‌ای به‌صورت مداوم در این وب‌سایت قرار می‌گیرد. اگر به‌تازگی با دنیای کریپتو آشنا شده‌اید، می‌توانید از مقالات آموزشی مبتدی استفاده کنید؛ اما اگر از افراد قدیمی دنیای کریپتو هستید، باز هم بینگ‌ایکس ایران آموزش‌های به‌روزی برای شما دارد.

آموزش بینگ ایکس از مبتدی تا پیشرفته در bingxiran

کلام آخر

برای شروع کار کافیست سری به وب‌سایت بینگ‌ایکس ایران بزنید و برخی از آموزش‌های متناسب با سطح خود را مطالعه کنید.‌ توضیحات بیشتر دربارهٔ صرافی، در صفحهٔ اصلی وب‌سایت قرار داده شده‌اند که به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را در اختیار داشته باشید. همچنین لینک به صفحهٔ اصلی صرافی نیز قرار گرفته‌است. پس از خواندن مراحل ثبت‌نام، وارد صرافی شده و از فرایند ورود را شروع کنید. امیدواریم صرافی ‌bing x به کمک وب‌سایت لینک ایکس ایران، بستری برای معاملات سودآور شما باشد.

کد خبر: ۲۳۵٬۰۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سیاوش IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      0 0
      والله من چند ماهه هرچی تلاش میکنم صرافی بینگ ایکس احرار هویتم رو انجام نمیده. کارت ملی یا همون آی دی کارت میخواد. کادت ملی قدیمی میفرستم تاییدش نمیکنه
      • یه یوزر IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
        0 0
        من با شناسنامه جدید احراز هویت شدم.