۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
رتبه نخست مجتمع گازی پارس جنوبی در «ساخت بار اول» در وزارت نفت| دانش بنیان ها تقویت می شوند
باهوش در گفت و گو با بازار:

رتبه نخست مجتمع گازی پارس جنوبی در «ساخت بار اول» در وزارت نفت| دانش بنیان ها تقویت می شوند

بوشهر- باهوش مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی از کسب رتبه نخست مجتمع گازی پارس جنوبی در «ساخت بار اول» در وزارت نفت خبر داد و گفت: شرکت های دانش بنیان و فناور در مجتمع تقویت می شوند.

احمد باهوش در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی در سال جاری در راستای تحقق شعار سال بویژه در حوزه افزایش تولید نقش اساسی دارد.

وی افزود: تولیدات مجتمع گاز پارس جنوبی در یکسال اخیر رشد چشمگیری داشته و در زمینه اشتغال نیروهای بومی و محیط پیرامونی صنعت نفت نیز اقدامات لازم را انجام داده ایم.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطر نشان کرد: تعامل و همکاری با شرکت های دانش بنیان و فناور در مجتمع گاز پارس جنوبی در سال گذشته و امسال رشد محسوسی داشته و در برخی شاخص ها در سطح کشور رتبه نخست را داریم.

باهوش تصریح کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی در زمینه " ساخت بار اول"، رتبه نخست وزارت نفت را کسب کرده و امسال این روند تداوم دارد.

وی اضافه کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی در یکسال اخیر با ۱۲۰ شرکت دانش بنیان و فناور همکاری و تعامل دارد و این مهم موجبات صرفه جویی بسیار خوبی نیز شده است.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تولید قطعات مورد نیاز مجتمع گاز پارس جنوبی توسط متخصصان داخلی و شرکت های دانش بنیان و فناور، موجبات صرفه جویی ارزی مناسبی شده و این روند باید تقویت شود.

کد خبر: ۲۳۵٬۰۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha