۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
۵۰ درصد گاز مایع کشور غیرالکترونیکی توزیع می‌شود

۵۰ درصد گاز مایع کشور غیرالکترونیکی توزیع می‌شود

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: قانون بودجه امسال، وزارت نفت را مکلف به توزیع گاز مایع و نفت سفید در بستر الکترونیکی کرده است.

به گزارش بازار، مجتبی دلبری معاون مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، با بیان این که بر اساس قانون بودجه امسال مکلف به توزیع گاز مایع و نفت سفید در بستر الکترونیکی هستیم، گفت: اقداماتی از قبل انجام شده بود و اکنون به طور میانگین، ۵۰ درصد گاز مایع کشور از طریق سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی یا سدف توزیع می‌شود.

وی افزود: این کار، تغییر نظام عرضه فرآورده‌های نفتی از روش دستی و حضوری به بستر الکترونیکی و سامانه‌های هوشمند است که به فراهم بودن بسترهای مخابراتی و ارتباطی و همچنین فراهم شدن کارتخوان‌های بانکی مربوط است؛ بخش دیگر هم به تغییر فرهنگ مردم برای پذیرش تغییر این نظام عرضه مربوط می‌شود.

این مقام مسئول درباره روش راستی آزمایی درخواست‌های ثبت شده در این سامانه، اظهار کرد: سامانه سدف دارای پنج رکن متقاضی، دستگاه متولی، دستگاه همکار، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و کمیته سدف است که پس از ثبت درخواست متقاضی حقیقی و حقوقی، از سازمان هدفمندی یارانه‌ها و شرکت ملی گاز بر اساس کد پستی استعلام گرفته می‌شود که محل درخواست، گازرسانی نشده باشد.

کد خبر: ۲۳۴٬۹۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha