۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
شرایط استفاده از کالابرگ الکترونیکی تغییر کرد | محاسبه اعتبار به ازای هر ۲۰۰ هزار تومان خرید
مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی سمنان در گفتگو با بازار:

شرایط استفاده از کالابرگ الکترونیکی تغییر کرد | محاسبه اعتبار به ازای هر ۲۰۰ هزار تومان خرید

سمنان- کاشانی، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه شرایط استفاده از کالابرگ الکترونیکی تغییر کرد، گفت: اهدای اعتبار به ازای هر ۲۰۰ هزار تومان خرید اعمال خواهد شد.

جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به روند اجرای کالا برگ الکترونیکی در استان سمنان بیان کرد: در این طرح سه دهک اول جامعه که یارانه بگیران ۴۰۰ هزار تومانی هستند، می توانند از طرح خرید با یارانه ماه آتی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این افراد می توانند نسبت به نصب اپلیکیشن «شما» یا شبکه ملی اعتبار مبادرت ورزند، تاکید کرد: آدرس سایت تعاون کار و رفاه اجتماعی سمنان نیز می تواند پاسخگوی سوالات مردم در خصوص کالا برگ الکترونیکی باشد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان ادامه داد: این افراد می توانند ۱۱ قلم کالای اساسی که در اپلیکیشن و وبسایت هم درباره آن توضیح داده شده مانند ماست، روغن و پنیر و ... را خریداری کنند.

کاشانی از تغییر شرایط استفاده از اعتبار یارانه در استان سمنان خبر داد و گفت: تا قبل از تیرماه رویه به این شکل بود که مردم باید ۳۲۰ هزار تومان خرید می کردند و ۸۰ هزار تومان هم به آنها تعلق می گرفت در نتیجه می توانستند ۴۰۰ هزار تومان اقلام اساسی خریداری کنند.

وی افزود: در حال حاضر یارانه بگیران ۴۰۰ هزار تومان یعنی سه دهک اول با ۲۰۰ هزار تومان خرید هم می توانند از یارانه شان نسبت به اقلام پرمصرف بهره مند شوند. به عبارت دیگر ۸۰ درصد یارانه در طرح قبل باید خرید می شد تا ۲۰ درصد به آن تعلق بگیرد در حال حاضر ۵۰ درصد یارانه خرید می شود که این امر به نفع یارانه بگیران و اقشار کمتر برخوردار است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱ قلم کالا در فهرستی است که مردم می توانند آن ها را با اعتبار یارانه خودشان خریداری کنند و تصمیم بر اضافه شدن اقلام دیگر در این فهرست گرفته نشده است، گفت: اگر این اقلام افزوده شدند، قطعاً به مردم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

به گزارش بازار، در این طرح مردم می توانند امروز خرید و از یارانه دولتی هم برای ۱۱ قلم کالا بهره مند شوند و سپس بهای آن بر روی یارانه ماه بعدشان لحاظ خواهد شد.

کد خبر: ۲۳۴٬۶۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha