۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
دست سودجویان و بسازبفروش ها از مزارع مازندران را کوتاه کنیم
معاون استاندار مازندران:

دست سودجویان و بسازبفروش ها از مزارع مازندران را کوتاه کنیم

ساری - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: دست سودجویان، بساز بفروش ها و عوامل تغییر کاربری های غیرمجاز از سر مزارع استان باید کوتاه شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری مازندران، مهدی رازجویان در جلسه کارگروه ویژه پیشگیری از تفکیک، تغییرکاربری اراضی و ساخت و سازهای غیرمجاز استان، اظهار داشت: شهرداری‌ها و جهاد کشاورزی با ساخت و ساز غیرمجاز به جد برخورد کنند و حق ندارند در این مورد کوتاهی کنند.

وی تصریح کرد: عزم جدی برای حفظ اراضی کشاورزی و جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در استان وجود دارد لذا همه‌ دستگاه‌ها باید همراه شوند زیرا تغییر رویه در برخورد با متخلفین جهت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز ضروری است.

 وی ادامه داد: دست سودجویان و عوامل تغییر کاربری‌های غیرمجاز باید از اراضی کوتاه شود و در صورت لزوم از قوه قهریه استفاده می شود و  حفظ زمین‌های کشاورزی استان مازندران در راستای امنیت غذایی کشور ضرورت دارد.

 وی تصریح کرد: عملکرد ما در حوزه جلوگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز باید به شکلی باشد که مورد نقد آیندگان قرار نگیریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: از بین رفتن زمین‌های کشاورزی و در پی آن ساختن خانه و ویلا ، منافعی برای استان نخواهد داشت.

کد خبر: ۲۳٬۴۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha