۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
واگذاری ۵ هزار و ۵۰۰ قطعه زمین در طرح مسکن ملی و جوانی جمعیت مازندران
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری مازندران خبر داد؛

واگذاری ۵ هزار و ۵۰۰ قطعه زمین در طرح مسکن ملی و جوانی جمعیت مازندران

ساری- توکلی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: تاکنون پنج هزار و ۵۱۷ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط در طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در استان واگذار شده است.

احمد توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بیش از ۱۳ هزار واحد نیز در مرحله تغییر کاربری و صدور پروانه قرار دارند، یادآورشد: هم اکنون در سامانه نهضت ملی مسکن ۹ هزار و ۳۴۱ واحد تعریف شده است و پروانه بیش از ۴ هزار ۳۰۰ واحد صادر گردید.

وی با اشاره به اینکه ۶۶ واحد مسکن مازندران از این طرح در مرحله نازک کاری و ۳۶۴ واحد در مرحله سفت کاری قرار دارد، خاطرنشان کرد: بیش از هزار واحد نیز کار اسکلت پایان پذیرفت و فونداسیون ۲ هزار و ۱۶ واحد نیز به اتمام رسید.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران از واگذاری پنج هزار و ۵۱۷ واحد زمین به متقاضیان واجد شرایط در طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت خبر داد و گفت: از این تعداد، پنج هزار و ۳۹۳ واحد به طرح نهضت ملی مسکن و ۱۲۴ واحد به طرح جوانی جمعیت استان واگذار شده است.

توکلی با بیان اینکه در راستای ساماندهی مشاورین املاک مازندران، سه هزار و ۱۴۵ مشاورین املاک بازرسی شدند که ۱۴۰ واحد متخلف پلمپ گردید، افزود: در مازندران ۲۱ هزار واحد مشاور املاک فعال است که ۶۵۳ واحد فاقد مجوز هستند

کد خبر: ۲۳۴٬۴۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha