۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
معرفی ۱۰ مرکز خرید برتر در مشهد و تهران

معرفی ۱۰ مرکز خرید برتر در مشهد و تهران

تهران و مشهد دو کلان شهر و بزرگترین مقاصد گردشگری در کشور به شمار می‌روند.

به گزارش بازار، تهران و مشهد دو کلان شهر و بزرگترین مقاصد گردشگری در کشور به شمار می‌روند. به همین دلیل امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری دارند. گردشگران می‌توانند در بهترین هتل‌های تهران و مشهد اقامت نمایند. هتل حلما مشهد، افتخار میزبانی از زائران و مسافران بسیاری را دارد.

از دیگر امکانات تفریحی این دو شهر بزرگ می‌توان به مراکز خرید بزرگ و لوکس آنها اشاره کرد. تهران و مشهد مملوء از مجتمع‌های تجاری و پاساژهای کوچک و بزرگ هستند که برخی از آنها قدمت بیشتری داشته و برخی دیگر نوساز و بسیار لوکس می‌باشند.

 مسافران می‌توانند برای خرید سوغات به این مراکز خرید مراجعه کرده و یادگاری‌های ارزشمندی را برای عزیزان خود تهیه نمایند. در ادامه به معرفی ۱۰ مرکز خرید برتر در تهران و مشهد خواهیم پرداخت.

۱۰ مرکز خرید برتر در مشهد

شهر مشهد به عنوان دومین شهر بزرگ ایران با وجود بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام، هر ساله میزبان گردشگران و مسافران داخلی و خارجی بسیاری می‌باشد. در این شهر، مراکز خرید بسیاری به وجود آمده که در ادامه با ۱۰ مرکز خرید برتر در این شهر آشنا می‌شویم.

 مرکز خرید آرمیتاژ

مرکز خرید آرمیتاژ از لوکس‌ترین مراکز خرید در مشهد است که دارای ۳۴ طبقه بوده و از طبقه منفی یک تا طبقه چهارم آن به فروشگاه‌های تجاری اختصاص دارد. در این فروشگاه‌ها می‌توان برندهای برتر ایرانی و خارجی را تهیه نمود.

خدمات و امکانات مرکز خرید آرمیتاژ، آن را به یک مرکز خرید برتر در مشهد تبدیل کرده است. اجناس موجود در فروشگاه‌های مرکز خرید آرمیتاژ شامل ساعت، انواع پوشاک، لوازم خانگی، طلا، محصولات چرمی و... می‌شود.

از خدمات و امکانات این مرکز خرید می‌توان به کافی‌شاپ، فودکورت، گالری هنری، سالن بولینگ و بیلیارد، مجموعه آبی (استخر، سونا، جکوزی)، شهربازی، شهر مشاغل ویژه کودکان، پردیس سینمایی گلشن و... اشاره کرد.

مرکز خرید خورشید

مرکز خرید شیک و جذاب خورشید یک مجتمع ۹ طبقه می‌باشد که چهار طبقه از این مرکز خرید به فروشگاه‌های تجاری اختصاص دارد. این فروشگاه‌ها با ارائه اجناس خود با برندهای مطرحی همچون مانگو، دیاموند، کوتون، کَت و... باعث شده تا به یک مرکز خرید برتر در مشهد تبدیل شود.

کافی‌شاپ بیسکویت این مرکز خرید در طبقه دوم آن واقع شده و مکانی دنج و صمیمی برای قرارهای دوستانه می‌باشد. در مرکز خرید خورشید اجناسی همچون انواع پوشاک زنانه، کیف و کفش، عطر، لوازم آرایشی و... به فروش می‌رسد.

مرکز خرید برج سلمان

برج سلمان مشهد یک مرکز خرید برتر در مشهد است که دارای واحدهای تجاری و اداری متنوعی می‌باشد. این مرکز خرید به دلیل وجود فروشگاه‌های متنوع، از مراکز خرید پر رفت و آمد و معروف به شمار می‌رود.

 برج سلمان دارای چهار طبقه و ۲۸۰ واحد تجاری می‌باشد که کالاهای متنوعی را در اختیار خریداران می‌گذارد. این مرکز خرید دارای ۱۸ آسانسور و ۸ پله برقی بوده که به منظور رفاه مشتریان در دسترس آنها قرار گرفته است.

 اجناس مرکز خرید برج سلمان شامل لوازم صوتی و تصویری، لوازم خانگی، پوشاک، اسباب بازی، لوازم جانبی تلفن همراه و رایانه و... می‌باشد. از خدمات و امکانات مرکز خرید برج سلمان می‌توان به پارکینگ، رستوران، مسجد و کافی‌شاپ اشاره کرد.

مرکز خرید آلتون

مرکز خرید آلتون ویژه افرادی است که علاقه‌مند به خرید کیف و کفش با چند برند بخصوص می‌باشند. این برج زیبای شیشه‌ای با ارائه برندهای خاص کیف و کفش چرم به یک مرکز خرید برتر در مشهد تبدیل شده است.

در این مرکز خرید، فروشگاه هایپر فامیلی، فروشگاه لوازم خانگی برند فیلیپس، پارکینگ طبقاتی و رستوران پسران کریم، در این مرکز خرید قرار دارند. موقعیت مکانی برج آلتون در شهر مشهد تاثیر بسیاری در محبوب شدن این مرکز خرید داشته است.

معرفی ۱۰ مرکز خرید برتر در مشهد و تهران

مرکز خرید کاسپین مد

مرکز خرید کاسپین مد یکی دیگر از لوکس‌ترین مراکز خرید در مشهد است که اجناس خود را با برندهای معروفی همچون دیزل، جینوکس، مانگو، دبنهامز، اسپرینگ فیلد و... به مشتریان خود ارائه می‌دهد و همین سبب شده تا به یک مرکز خرید برتر در مشهد، مشهور شود.

این پاساژ شیک دارای سه طبقه است که در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. اجناس مرکز خرید کاسپین مد شامل مواردی همچون پوشاک، لوازم آرایشی، کفش، اکسسوری و لوازم جانبی می‌باشد.

مرکز خرید کیان سنتر ۱ و ۲

مرکز خرید کیان سنتر شامل دو فاز مجزا بوده که روبروی هم در دو طرف بلوار جانباز مشهد قرار دارند. کیان سنتر ۱ شامل ۶ طبقه و کیان سنتر ۲ شامل ۴ طبقه می‌باشد. تنوع اجناس و موقعیت مکانی خوب آن باعث شده تا به یک مرکز خرید برتر در مشهد تبدیل شوند.

اجناس ارائه شده در مرکز خرید کیان سنتر شامل لباس کودک، کیف و کفش، پوشاک فصل، عطر و ادکلن، لوازم آشپزخانه، زیورآلات و بدلیجات، لوازم کادویی و تزیینی، دکوراسیون داخلی، لوازم آشپزخانه و... است.

 از امکانات و خدمات مرکز خرید کیان سنتر می‌توان به شهربازی لگو سیتی، فودکورت، شعبه باقلوای استانبولی لذیذ، کافی‌شاپ، هایپر مارکت باما، باشگاه ورزشی ویژه بانوان، پارکینگ و... اشاره کرد.

مرکز خرید آسمان

از دیگر مراکز خرید لوکس مشهد می‌توان به مرکز خرید آسمان اشاره کرد. پارکینگ مرکز خرید آسمان ۱۸ طبقه بوده که در نوع خود بی‌نظیر است و یکی از مزیت‌های این مرکز خرید برتر در مشهد به شمار می‌رود.

مرکز خرید آسمان ویژه فروش پوشاک است اما می‌توان اجناس دیگری را نیز از این مرکز خرید تهیه کرد. اجناس ارائه شده در مرکز خرید آسمان شامل لباس کودک، پوشاک فصل، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، سوغات، لوازم کادویی و تزیینی، زیورآلات و بدلیجات و... است.

مرکز خرید زیست خاور

مرکز خرید زیست خاور یکی از باسابقه‌ترین مراکز خرید برتر در مشهد است. این مرکز خرید در سال‌های گذشته دارای رفت و آمد بسیاری بود اما با گذشت زمان و افزایش و تنوع مراکز خرید در مشهد، کمی از مشتریان آن کاسته شده است.

این مرکز خرید از بازارهای نزدیک به حرم امام رضا علیه السلام بوده که دسترسی مناسبی دارد. اجناس موجود در مرکز خرید زیست خاور شامل مواردی همچون کیف و کفش، زیورآلات، پوشاک، تسبیح و انواع سنگ مانند فیروزه و... است

مرکز خرید الماس شرق

مرکز خرید الماس شرق یک مرکز خرید برتر در مشهد است که طراحی منحصر به فردی دارد. طراحی نمای ظاهری الماس شرق به شکل یک الماس بزرگ تراش خورده می‌باشد که قطر ۵۰ متر دارد. فواره موزیکال مرکز خرید الماس شرق از ویژگی‌های جذاب آن به شمار می‌رود.

اجناس این مرکز خرید شامل لوازم دکوری، صنایع دستی، کامپیوتر و لوازم جانبی، لوازم منزل، عطر و ادکلن، پوشاک، کیف و کفش، اسباب بازی و... است.

از خدمات و امکانات الماس شرق می‌توان به آکواریوم، سینمای ۵ بعدی، آبنمای موزیکال، شهربازی سرزمین عجایب، رستوران، کافی‌شاپ، فست فود و... اشاره کرد.

مرکز خرید وصال

مرکز خرید وصال یک مرکز خرید برتر در مشهد می‌باشد که شامل ۶ طبقه و ۴۰۰ واحد تجاری است. مرکز خرید وصال در کنار مرکز خرید الماس شرق قرار گرفته و توسط یک تونل به یکدیگر متصل می‌شوند.

 این مرکز خرید اجناس خود را با تنوع بسیار بالا ارائه می دهد. بیشتر فروشگاه‌های مرکز خرید وصال شامل فروش مبلمان و دکوراسیون داخلی است. یکی از ویژگی‌های جذاب مرکز خرید وصال، آبنمای موزیکال آن می‌باشد که مورد توجه گردشگران و مسافران قرار می‌گیرد.

اجناس ارائه شده در مرکز خرید وصال شامل پوشاک، کیف و کفش، پوشاک، مبلمان، لوازم کادویی، لوازم سرگرمی، لوازم خانگی، خشکبار، عطر و ادکلن، زیورآلات، عینک و... است.

 از امکانات و خدمات مرکز خرید وصال می‌توان به رستوران، پارک علمی، شهربازی انگری برد، هایپر مارکت سون، کلبه وحشت، نمازخانه، گیم نت، پارک بازی، عکاس‌خانه، آبنمای موزیکال، پارکینگ طبقاتی و... اشاره کرد.

معرفی ۱۰ مرکز خرید برتر در مشهد و تهران

۱۰ مرکز خرید برتر در تهران

تهران به عنوان پایتخت کشور، جمعیت زیادی را در خود جای داده و به خاطر موقعیت سیاسی و اجتماعی، میزبان مسافران و گردشگران بسیاری است. این شهر دارای مراکز خرید بسیاری می‌باشد که توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند.

بازار بزرگ تهران

بازار بزرگ تهران از بزرگترین مراکز خرید تهران است که به قول معروف از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در این بازار یافت می‌شود. بازار بزرگ تهران یک مجموعه وسیع و بزرگ است که برای خرید هر نوع کالایی می‌توان از آن استفاده کرد.

از مزیت‌های خرید در بازار بزرگ تهران، تهیه اجناس مورد نظر با قیمت نسبتاً ارزان است. به نوعی می‌توان گفت که هیچ مرکز خریدی نمی‌تواند با بازار بزرگ رقابت کند. در مرکز خرید تهران می‌توان هر نوع کالایی مانند لوازم خانگی، پوشاک، خشکبار و... را خریداری کرد.

بازار بزرگ تهران یک مرکز خرید برتر در تهران است که در منطقه ۱۲ شهری تهران قرار گرفته است. این مجموعه یک معماری پیچیده و سنتی دارد که علاوه بر خرید می‌توان گشت و گذاری در این بازار بزرگ داشت و بدون اغراق این بازار، شلوغ‌ترین بازار تهران شناخته می‌شود.

مرکز خرید ونک

میدان ونک یکی از پر رفت و آمدترین میدان‌های تهران به شمار می‌رود و طبیعتاً این میدان پرتردد، نیازمند یک مرکز خرید بزرگ می‌باشد. مرکز خرید ونک یکی از معروف‌ترین مراکز خرید در تهران است. گردشگرانی که در هتل سیمرغ تهران اقامت می‌کنند، دسترسی راحتی به این مرکز خرید برتر در تهران دارند.

مرکز خرید ونک در خیابان کار و تجارت، نزدیک به میدان ونک قرار گرفته است که در شب نمای بسیار زیبایی دارد. کالاها و اجناس موجود در مرکز خرید ونک بیشتر مناسب خانم‌ها می‌باشد. اجناس این مرکز خرید شامل انواع پوشاک زنانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و... است.

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم از لوکس‌ترین مراکز خرید تهران به شمار می‌رود. قیمت اجناس این مرکز خرید بسیار بالا و گران است که به همین دلیل گران‌ترین مرکز خرید برتر در تهران، شناخته می‌شود. مرکز خرید پالادیوم در خیابان مقدس اردبیلی قرار گرفته که دارای امکانات رفاهی بسیاری می‌باشد.

امکانات این مرکز خرید شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن زیبایی و کلینیک‌های زیبایی، سالن بدنسازی، ماساژ پوست و بدن، شهربازی، کارواش، داروخانه و... است. در مرکز خرید پالادیوم فودکورت‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های مختلفی وجود دارد که خریداران می‌توانند از این امکانات بهره ببرند.

اجناس و کالاهای موجود در فروشگاه پالادیوم از برندهای معتبر و معروف می‌باشد که به همین سبب قیمت بسیار بالایی دارند. اجناس مرکز خرید پالادیوم شامل لوازم آرایش، پوشاک، جواهرات، کیف و کفش، لوازم خانگی، لوازم دکوراسیون و... است.

مرکز خرید میلاد نور

مجتمع تجاری میلاد نور یک مرکز خرید برتر در تهران است که شهرت بسیاری دارد. این مرکز خرید در منطقه ۲ شمال تهران قرار گرفته که محصولات و اجناس خود را با برندهای معروف و گران ارائه می‌دهد. مرکز خرید میلاد نور دارای ۶ طبقه می‌باشد.

در طبقه ششم این مرکز خرید، امکانات رفاهی و خدماتی خوبی در اختیار گردشگران قرار گرفته است. از ویژگی‌ها و مزیت‌های مرکز خرید میلاد نور، ارائه اجناس باکیفیت با برندهای معتبر می‌باشد.

معرفی ۱۰ مرکز خرید برتر در مشهد و تهران

مرکز خرید مریم

مرکز خرید مریم در خیابان فرشته تهران واقع شده که این منطقه یکی از گران‌ترین ومجلل‌ترین مناطق تهران به شمار می‌رود و افراد ثروتمند در این خیابان سکونت دارند. مرکز خرید مریم نسبت به موقعیت مکانی خود طبیعتاً اجناس برند و باکیفیتی را ارائه می‌دهد.

 این مرکز خرید برتر در تهران، کالاهایی همچون پوشاک، کیف و کفش و جواهرات را با بهترین کیفیت و قیمت بالا به خریداران عرضه می‌کند. می‌توان گفت که مرکز خرید مریم برای قشر خاصی مناسب است و تمام اقشار جامعه نمی‌توانند از این مجتمع تجاری خرید کنند.

مرکز خرید میرداماد

منطقه میرداماد تهران از مناطق تجاری پایتخت به شمار می‌رود که شهرت خود را به دلیل همین تجاری بودنش گرفته است. مرکز خرید میرداماد یک مرکز خرید برتر در تهران شناخته شده که گل سرسبد فضای تجاری حاکم بر منطقه میرداماد به حساب می‌آید.

این مرکز خرید، معروف به فروش کیف، کفش و پوشاک است که کالاهای خود را با تنوع و کیفیت متفاوت عرضه می‌کند. قیمت اجناس این مرکز خرید مناسب می‌باشد. علاوه بر کیف و کفش و پوشاک، می‌توان اجناس و کالاهای دیگری را هم از این مرکز خرید تهیه کرد.

 مرکز خرید میرداماد همچون دیگر مراکز خرید دارای امکاناتی همچون چندین رستوران و کافی‌شاپ است که پس از گشت و گذار و خرید می‌توان خود را به یک وعده غذایی یا نوشیدنی دلچسب مهمان کرد.

مرکز خرید لاله

مرکز خرید لاله از دیگر مراکز خرید معروف و معتبر تهران به شمار می‌رود. این مرکز خرید در خیابان فاطمی واقع شده و روبروی پارک لاله تهران قرار دارد. مرکز خرید لاله یکی از مراکز خرید قدیمی پایتخت بوده که در طی سال‌ها، شهرت بسیاری پیدا کرده است.

 مرکز خرید لاله یک مرکز خرید برتر در تهران است که در عین قدیمی‌ بودن شامل امکانات بسیاری همچون آسانسور، چندین رستوران و فوت کورت می‌باشد که نسبت به زمان ساخت آن، بسیار پیشرفته است.

 اجناس و کالاهای موجود در مرکز خرید لاله، به صورت عمده به فروش می‌رسد. این اجناس شامل کیف و کفش، لوازم آرایشی، پوشاک و زیورآلات و بسیاری اجناس دیگر می‌باشد.

مرکز خرید کوروش

مرکز خرید کوروش در خیابان پیامبری تهران قرار گرفته و مساحتی بالغ بر ۹۵۰۰ مترمربع دارد. مرکز خرید کوروش یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین مرکز خرید برتر در تهران به شمار می‌رود. امکانات خوب تفریحی این مرکز سبب شده تا این مجتمع تجاری به یکی از شادترین مراکز خرید در تهران تبدیل شود.

امکانات این مرکز خرید شامل سینما، سالن آمفی تئاتر، هایپر مارکت، شهربازی و... است. یکی از امکانات رفاهی این مجتمع، پردیس سینمایی کوروش است که یکی از بهترین سینماهای تهران به شمار می‌رود.

تنوع اجناس مرکز خرید کوروش بسیار زیاد بوده و تمام افراد با هر سلیقه و سطح مالی می‌توانند از این مرکز، خرید کنند. اجناس این مرکز خرید از قیمت ارزان تا برندهای لوکس و گران را به خریداران و گردشگران ارائه می‌دهد.

 اجناس مرکز خرید کوروش شامل پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی، طلا و جواهرات، لوازم آشپزخانه، اسباب بازی، مواد غذایی، خشکبار و... است. مرکز خرید کوروش دسترسی راحتی به بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی تهران دارد.

مرکز خرید تیراژه

مرکز خرید تیراژه از معروف‌ترین مراکز خرید در پایتخت است که به عنوان یک مرکز خرید برتر در تهران شناخته می‌شود. یکی از دلایل شهرت این مرکز خرید، وجود شهربازی محبوب و معروف سرزمین عجایب است.

این مرکز خرید در بزرگراه اشرفی اصفهانی واقع شده که دسترسی مناسبی به خیابان‌های اصلی تهران دارد. عمده محصولات این مرکز خرید، پوشاک و کیف و کفش است که با تنوع بالایی در کیفیت و قیمت،‌ عرضه می‌شود.

این مرکز خرید برای هر قشر و سلیقه‌ای مناسب است. در این مرکز خرید نمایشگاه بزرگ و مجلل مبلمان قرار دارد که می‌توان از آن بازدید کرد. از دیگر امکانات این مرکز خرید می‌توان به رستوران‌های متعدد و معروف تهران مانند بوف و پدر خوب اشاره کرد.

معرفی ۱۰ مرکز خرید برتر در مشهد و تهران

مرکز خرید تندیس

مرکز خرید تندیس معروف‌ترین مرکز خرید در منطقه تجریش تهران است که از مزیت‌های این مرکز خرید برتر در تهران، ارائه اجناس با برندهای باکیفیت خارجی و ایرانی، در کنار هم می‌باشد.

 در این مرکز خرید رقابت میان برندهای ایرانی و خارجی بسیار قابل تحسین است. امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید تندیس شامل رستوران، کافی‌شاپ، آبمیوه و بستنی فروشی می‌باشد.

سخن آخر

در این مطلب ۱۰ مرکز خرید برتر در مشهد و تهران را معرفی کردیم که هر کدام از آنها دارای امکانات و ویژگی‌های مخصوص به خود می‌باشند. سعی کردیم به مراکز خریدی که در نقاط مختلف و پر رفت و آمد شهر قرار دارند، اشاره کنیم تا خریداران دسترسی راحتی به این مراکز داشته باشند.

کد خبر: ۲۳۴٬۳۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha