۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
تکمیل زنجیره ارزش صنعت آبزی پروری در جنوب استان بوشهر
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد:

تکمیل زنجیره ارزش صنعت آبزی پروری در جنوب استان بوشهر

بوشهر- احمدی نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بر لزوم تکمیل زنجیره ارزش صنعت آبزی پروری در جنوب استان بوشهر تاکید کرد.

حجت الاسلام موسی احمدی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شهرستان های جنوبی استان بوشهر علاوه بر ظرفیت های حوزه انرژی و نفت و گاز و پتروشیمی، پتانسیل بالایی در حوزه کشاورزی و آبزی پروری نیز دارند که نیازمند توجه بیشتری هستند.

وی افزود: شهرستان های دیر و دشتی در تولید گوجه فرنگی خارج از فصل جایگاه ویژه ای در کشور دارند و اگر صنایع تبدیلی و بسته بندی مرتبط توسعه پیدا کنند به نتایج خوبی می رسیم.

نماینده دیر، گنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: پرورش آبزیان به ویژه پرورش میگو و ماهی در قفس از ظرفیت های کم نظیر شهرستان دیر است که اکنون ۴۵۰۰ هکتار اراضی جدید پرورش میگو، شناسایی شده و بزودی وارد مدار می شوند.

احمدی تصریح کرد: تکمیل زنجیره ارزش صنعت آبزی پروری در جنوب استان مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر اهتمام جدی داریم.

وی ابراز داشت: استخدام نیروهای بومی جنوب استان بوشهر در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی از دغدغه های مسئولان است که پیگیری زیادی در این راستا داشته ایم.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: جذب اعتبارات مسئولیت اجتماعی صنعت نفت در استان بوشهر نیز از دیگر موارد مهم برای استان است و نباید در این زمینه اهمال و کم کاری شود.

کد خبر: ۲۳۴٬۲۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha