۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
گردشگری ظرفیتی ویژه برای توسعه اقتصادی میامی است
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان:

گردشگری ظرفیتی ویژه برای توسعه اقتصادی میامی است

سمنان - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان با اشاره به وجود ده‌ها کاروانسرای قاجاری و قدیمی در میامی، گفت: این شهرستان دارای ظرفیت‌های وسیع گردشگری برای توسعه اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار بازار، امیر بینایی ظهردوشنبه در کارگروه اجتماعی و فرهنگی، سلامت زنان و خانواده میامی به میزبانی فرمانداری شهرستان با اشاره به داشته های خوب میامی در حوزه گردشگری، بیان کرد: امروز گردشگری به عنوان یکی صنایع پول ساز محسوب می شود که میامی باید از ظرفیت های خود در این راه استفاده کند.

وی وجود کاروانسراهای قدیمی در میامی را یک ظرفیت بسیار خوب دانست و تاکید کرد: این شهرستان باید به قطب گردشگری تبدیل شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان، با بیان اینکه مدیریت صحیح منابع و بکارگیری ظرفیت های فراوان شهرستان میامی راه توسعه اقتصادی این منطقه است، گفت: ساماندهی محله های قدیمی میامی می تواند در جذب گردشگران موثر باشد.

بینایی بیان کرد: بازسازی محله عمارت میامی باتوجه به وجود بافت قدیمی می تواند یک جاذبه گردشگری باشد.

وی همچنین با اشاره به ایجاد اشتغال از طریق گردشگری، تاکید کرد: ساماندهی محلات، جذب گردشگران و ایجاد اشتغال می تواند از آسیب های اجتماعی نیز بکاهد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان در خاتمه گفت: با توجه به ظرفیت‌های فراوان در بخش‌های مختلف میامی آینده روشنی در انتظار این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار بازار، سال گذشته میامی به عنوان یکی از ۳۱ شهرستان محروم سطح کشور به نمایندگی از هشت شهرستان استان سمنان معرفی شد.

کد خبر: ۲٬۳۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha