۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
معامله بیش از ۳ میلیون تن انواع محصول در بورس کالا

معامله بیش از ۳ میلیون تن انواع محصول در بورس کالا

در هفته منتهی به ۶ مرداد امسال، ۳ میلیون و ۳۲۴ هزار و ۱۶۴ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲۹.۴ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد که از نظر حجم با افزایش ۵.۳ درصدی همراه بود.

به گزارش بازار، تالار محصول‌های صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۸۳۲ هزار و ۹۰۷ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۲۰ هزار و ۴۵۷ میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

در این تالار یک میلیون و ۱۱۶ هزار و ۷۴۵ تن سیمان، یک میلیون و ۵۰ هزار تن سنگ آهن، ۳۶۴ هزار و ۲۴۲ تن فولاد، ۲۸۸ هزار تن آهن اسفنجی، ۱۱ هزار و ۱۲۰ تن مس، ۵ هزار و ۶۶۰ تن آلومینیوم، یک هزار و ۲۹۵ تن روی و ۲۵۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد.

همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۴۲ هزار و ۶۷۹ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸ هزار و ۵۶۶ میلیارد تومان در هفته معاملاتی منتهی به ۶ مرداد به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۱۴۸ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۰۴ هزار و ۵۰۸ تن مواد پلیمری، ۸۸ هزار و ۶۸۹ تن قیر، ۵۰ هزار تن لوب کات، ۴۰ هزار و ۷۴۰ تن مواد شیمیایی، ۵ هزار و ۲۲۲ تن روغن، ۳ هزار و ۶۷۵ تن گوگرد، ۲ هزار و ۶۶۸ تن فرآورده های نفتی، ۴۷۰ تن گازها و خوراک ها و ۲۰۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۴۸ هزار و ۵۷۸ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان بود.

کد خبر: ۲۳۴٬۰۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha