۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
بزرگترین توزیع کننده برق آمریکا اعلام وضعیت اضطراری کرد

بزرگترین توزیع کننده برق آمریکا اعلام وضعیت اضطراری کرد

شرکت «پی‌جی‌ام اینترکانکشن» بزرگترین شبکه توزیع برق در آمریکا که ۱۳ ایالت و در مجموع ۶۵ میلیون نفر را در شرق این کشور تحت پوشش خود دارد، به علت شدت گرما، وضعیت فوق العاده در کلیه خطوط خود اعلام کرد.

به گزارش بازار، تارنمای خبری بلومبرگ با انتشار این خبر نوشت: شرکت توزیع برق «پی جی ام» برای روز ۲۷ ژوئیه (امروز ۵ امردادماه) به تمامی واحدهای توزیع و نیروگاه های برق خود با اعلام وضعیت هشدار خواست با توجه به افزایش و ادامه شدت دما و بالا رفتن میزان مصرف برق از سوی مشترکین، درحالت آماده باش به سر برده و نیروگاه را با تمامی توان به کار گیرند.

این هشدار که اواخر روز گذشته به وقت محلی (چهارشنبه) صادر شد نگرانی از استفاده بیش از اندازه مصرف کنندگان این شبکه توزیع برق در امریکا است و تلاش می شود تا توزیع و انتقال برق در این بخش از آمریکا با بحران مواجه نشود.

بنابراین گزارش شرکت پی جی ام بیش از ۶۵ میلیون نفر از ساکنان در شرق آمریکا را تحت پوشش برق رسانی خود داشته و طی روزهای اخیر با شدت گرفتن دما، نسبت به توان تولید و توزیع برق هشدار داده و خواستار آمادگی هرچه بیشتر ژنراتورها در شبکه خود شده است.

این شرکت مسئول تامین برق ایالت هایی همچون دلاویر، ایلینوی، ایندیانا، کنتاکی، مریلند، میشیگان، نیوجرسی، کارولینای شمالی، اوهایو، پنسیلوانیا، تنسی، ویرجینیا، ویریرجینیای غربی و همچینین بخش هایی از پایتخت آمریکا می باشد.

کد خبر: ۲۳۳٬۸۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha