بخش خصوصی با انگیزه، توان همراهی در مسیر تقویت اقتصاد را دارد
دبیر انجمن تولیدکنندگان آب‌های معدنی:

بخش خصوصی با انگیزه، توان همراهی در مسیر تقویت اقتصاد را دارد

فروهر، عضو هیات نمایندگان اتاق ایران با اشاره به جریان‌سازی‌های بعد از انتخاب اعضای هیات رئیسه اتاق ایران، گفت: هیات نمایندگان اتاق ایران از این‌گونه رفتارها و دروغ‌پراکنی‌ها شوک زده است.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، از آنجایی که شنیده‌ها حاکی از برگزاری نشستی از سوی اعضای هیات عالی نظارت بر انتخابات اتاق‌های کشور است، گمان می‌رود که قرار است، بررسی‌هایی درباره آنچه بعد از برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران شاهدش بودیم، گرفته شود. البته به زعم حسین سلاح‌ورزی، رئیس اتاق ایران، نگرانی بابت برگزاری این جلسه وجود ندارد چراکه به احتمال زیاد قرار است بررسی‌هایی درباره دروغ‌پراکنی‌هایی که در این مدت شاهدش بودیم، صورت گیرد.

از طرف دیگر با نگاهی به آیین‌نامه انتخابات هم به وضوح مشخص است که این نشست تنها به رفع ابهامات و بررسی آنها ختم خواهد شد چراکه این شورا وجاهت قانونی در رابطه با تأیید و یا عدم تأیید صحت انتخابات ندارد.

با این وجود اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران بابت حواشی که بیش از یک ماه گذشته به وجود آمد و به جایگاه اتاق ایران خدشه وارد کرد، معترض بوده و خواستار پایان دادن به وضع موجود هستند.

پیمان فروهر، عضو هیات نمایندگان اتاق ایران و دبیر انجمن تولیدکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی ایران در همین رابطه از شک‌زدگی فعالان اقتصادی درباره رفتارهای نامناسبی که از سوی برخی افراد بعد از پایان انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران تا به امروز با آن مواجه بودیم، سخن گفت.

به اعتقاد این فعال اقتصادی اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران که تشکل تشکل‌ها و نهادی مستقل است با رأی، حرف خود را زدند و اعلام کردند که تیم منتخب با کسب بیشترین آرا توانمندی لازم برای همراهی و همکاری با دولت، قانون‌گذار و قوه قضائیه در مسیر اعتلای اقتصادی کشور را دارد.

او تصریح کرد: اینکه عده‌ای تلاش کردند، مداخلاتی در روند انتخابات این نهاد مستقل از سوی دولت و حاکمیت اتفاق بیفتد، برخلاف منافع ملی عمل کرده و تنها برای رسیدن به اهداف شخصی خود، کیان و جایگاه بخش خصوصی را خدشه‌دار کردند. چنانچه دخالتی صورت بگیرد، انگیزه بخش خصوصی از بین رفته و موجب دلسردی و یاس فعالان اقتصادی خواهد شد و آسیب آن هم به بدنه نحیف اقتصاد امروز کشور، وارد می‌شود.

فروهر با ابراز امیدواری نسبت به اینکه هر چه زودتر شاهد پایان یافتن حاشیه‌سازی‌ها علیه اتاق ایران باشیم، گفت: اینکه گفته می‌شود قرار است شورای عالی نظارت درباره انتخابات اتاق ایران تشکیل جلسه دهد بدون شک به این نتیجه ختم می‌شود که هرگونه دخیل کردن مسائل دیگر در انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران، نتایج منفی برای اقتصاد کشور به دنبال خواهد داشت.

کد خبر: ۲۳۳٬۸۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha