۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۸
وزیر اقتصاد قول داد موضوع مالیات اصناف را ویژه پیگیری کند
نماینده دشتستان در گفت و گو با بازار:

وزیر اقتصاد قول داد موضوع مالیات اصناف را ویژه پیگیری کند

بوشهر- رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گلایه اصناف از افزایش مالیات گفت: وزیر اقتصاد قول داد افزایش مالیات اصناف را ویژه پیگیری کند.

ابراهیم رضایی در گفت وگو با خبرنگار بازار با اشاره به دیدار با وزیر اقتصاد اظهار داشت: در راستای بررسی مسایل و مشکلات کلان کشور و همچنین دغدغه‌های اقتصادی شهرستان دشتستان و استان بوشهر با جناب خاندوزی وزیر اقتصاد دیدار کردم و امیدوارم نتایج خوبی حاصل شود.

وی در تشریح جزئیات مسایل مطرح شده در این جلسه افزود: مشکلات اقتصادی، مالیات‌ ها، تسهیلات تولید و کشاورزی و مسائل بانکی از جمله مهم ترین مواردی بود که با وزیر صحبت کردم و برای رسیدگی و بهبود وضعیت تبادل نظر شد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابراز گلایه اصناف از افزایش شدید مالیات‌ ها خاطر نشان کرد: وزیر اقتصاد قول داد این موضوع را به طور ویژه پیگیری کند تا فشار کمتری بر اصناف وارد شود.

رضایی خواستار حمایت بانک ها از فعالان خرما و صادرکنندگان شد و گفت: تولیدکنندگان خرما با مشکلات و دغدغه های زیادی مواجه هستند و اگر حمایت نشوند، معیشت بخش زیادی از جامعه به خطر می افتد.

وی بیان کرد: تلاش برای تسهیل صادرات خرما و نیاز به تقویت صنایع فرآوری و بسته بندی، مساله مهمی است که از مدیران دولت انتظار می رود با شتاب لازم، پیگیری و اجرایی کنند.

کد خبر: ۲۳۳٬۶۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha