۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴
خانواده کلاهبرداران خودرویی دستگیر شدند

خانواده کلاهبرداران خودرویی دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان از بازداشت وابستگان مدیر شرکت پیش فروش خودرو به نام «رضایت خودروی طراوت نوین» خبر داد.

به گزارش بازار، محمد صمدی اظهار کرد: با توجه به دستگیری مدیر شرکت «رضایت خودروی طراوت نوین» در روزهای گذشته و در راستای پرداخت مطالبات مردم کلیه حساب های مدیران این شرکت مسدود و مدیران آن نیز ممنوع الخروج شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه سرمایه بسیار زیادی در اختیار این شرکت می باشد با دستور قضایی تعدادی از وابستگان مدیر شرکت از جمله همسر، برادر، همسر برادر، وکیل شرکت و افراد موثری که اموال مردم در حساب آنان بود به دلیل بیم فرار و خروج پول دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان از شناسایی اموال وابستگان مدیر این شرکت خبر داد و گفت: همه اموال مدیر و وابستگان شرکت بعد از شناسایی توقیف خواهد شد.

گفتنی است پس از دستور قضائی که منجر به توقف سرمایه پذیری در شرکت های پیش فروش خودرو در شهرستان تاکستان منجر شد، مدیران این مجموعه ها مطابق دستور دادستان تاکستان موظف شدند بر اساس زمانبندی اعلام شده به پرداخت مطالبات سرمایه گذاران بپردازند.

با این وجود برخی شرکت ها نظیر شرکت رضایت خودروی طراوت نوین با بی توجهی به دستورات قضائی، در ایفای تعهدات خود کوتاهی کردند و دادستانی تاکستان به دلیل جلوگیری از تضییع حقوق مردم، نسبت به بازداشت مدیران این مجموعه اقدام کرد.

کد خبر: ۲۳۳٬۶۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha