۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸
تمهیدات لازم برای پخت نان در دهه اول محرم انجام شده است
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

تمهیدات لازم برای پخت نان در دهه اول محرم انجام شده است

زنجان-مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از تدارک و تمهیدات لازم برای پخت نان، جهت تامین مصرف مهمانان خارج از استان و مراسم مساجد، تکایا و هیئت‌های مذهبی در دهه اول محرم ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از غله زنجان، ولی الله زمانی گفت: تمهیدات لازم برای پخت نان واحدهای نانوایی از قبیل لواش، بربری و سنگک سطح شهر زنجان در مسیرهای منتهی به دسته‌های عزاداری با افزایش ساعات پخت از ۷ تا ۱۳ محرم انجام خواهد شد.

زمانی افزود: واحد نانوایی مسیرهای چهارراه سعدی تا سعدی جنوبی، از میدان ۱۵ خرداد تا میدان آزادی و کنار گذر خیام با افزایش ساعت کاری، پخت ویژه نان خواهند داشت.

وی گفت: با هماهنگی صورت گرفته با نانوایی‌های منتخب سطح شهر زنجان، بیش از ۵۰ هزار قرص نان در مراسم مساجد و هیأت‌های مذهبی در بین عزاداران حسینی توزیع انجام می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان بیان کرد: هرگونه تعطیلی واحدهای نانوایی به جز در روزهای تعطیل هفتگی مجاز (علی الخصوص روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی) ممنوع بوده و لازم است واحدهای نانوایی بر اساس روال قبل نسبت به پخت و عرضه نان به مردم اقدام نمایند در غیر این صورت نسبت به تشکیل پرونده تعزیراتی توسط مراجع ذیصلاح اقدام خواهد گردید.

زمانی اظهار کرد: با هماهنگی‌هایی که از طریق بازرسین سازمان جهاد کشاورزی استان و تعزیرات حکومتی صورت گرفته، بررسی و صحت عملکرد واحدهای نانوایی به صورت روزانه و مستمر مورد نظارت و کنترل واقع می‌گردد.

کد خبر: ۲۳۳٬۵۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha