۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
جلوگیری از انحراف تسهیلات بانکی در طرح های تولیدی و صنعتی استان بوشهر
در گفت و گو با بازار تاکید شد:

جلوگیری از انحراف تسهیلات بانکی در طرح های تولیدی و صنعتی استان بوشهر

بوشهر- حیدریه مدیر کل سرمایه‌گذاری و امور اشتغال استانداری بوشهر بر لزوم جلوگیری از انحراف تسهیلات بانکی در طرح های تولیدی و صنعتی استان بوشهر تاکید کرد.

ضرغام حیدریه در حاشیه بازدید از بانک سپه استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار و رفع بیکاری از اولویت‌های مدیریت ارشد استان است و اقدامات متنوعی در این راستا صورت گرفته که پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و تبصره‌ ۱۶ و ۱۸ از این راهکارهاست.

وی در ارتباط با بازدید از بانک سپه خاطر نشان کرد: در این بازدید در خصوص مسائل و موضوعات مربوطه از جمله آخرین وضعیت اجرای تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱، تسهیلات مصوب شده در دور دوم سفر ریاست محترم جمهوری و... با مدیران و کارشناسان بانک به بحث و بررسی پرداختیم.

حیدریه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیریت و پرسنل مجموعه بانک سپه استان در زمینه خدمات رسانی به سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی، تسهیل در پرداخت تسهیلات خرد، رعایت دقیق بخشنامه های بانک مرکزی در خصوص اخذ تامین و وثائق و اجرایی کردن مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را خواستار شد.

وی با اشاره به برنامه های دولت در راستای تحقق شعار سال، نقش سیستم بانکی را در هر دو وجه مربوطه یعنی رشد تولید و مهار تورم، بسیار اساسی دانست، بطوریکه با پرداخت تسهیلات و حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان، در اجرایی کردن وجه اول و با نظارت دقیق و محاسبات کارشناسی و جلوگیری از انحراف در اجرای طرح های سرمایه گذاری، در اجرایی شدن وجه دوم شعار سال نیز موثر خواهند بود.

مدیر کل سرمایه ‌گذاری و امور اشتغال استانداری بوشهر گفت: بانک سپه با پرداخت بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات، موفق به جذب حدود ۹۰ درصدی منابع ابلاغی جزء 2 بند ب تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 شده است.

کد خبر: ۲۳۳٬۵۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha