۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
جلوگیری از دلالی های کاذب حوزه خودرو/ خروج خودرو بدون پلاک از انبارها ممنوع است
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی:

جلوگیری از دلالی های کاذب حوزه خودرو/ خروج خودرو بدون پلاک از انبارها ممنوع است

اراک- رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با تاکید بر اینکه از دلالی های کاذب حوزه خودرو جلوگیری خواهیم کرد، گفت: خودروسازها به هیچ عنوان حق خروج خودرو بدون پلاک از انبارها را ندارند.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدیاسر رایگانی پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی در جمع خبرنگاران حاضر در این مراسم اظهار داشت: طی مصوبه ای که توسط رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، رئیس سازمان حمایت و رئیس پلیس راهور امضا شده، در سه محور مقرر شد که اولا پارکینگ ها از پذیرش هر گونه خودرو بدون پلاک خودداری کنند که این موضوع در گشت ها نیز لحاظ خواهد شد.

وی گفت: به پارکینگ ها هشدار می دهیم که در صورت داشتن فضای خالی خودرو های بدون پلاک را پذیرش نکنند چرا که من بعد پاسخگو اصلی در این حوزه پارکینگ هایی هستند که این خودروها را نگهداری کرده اند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی عنوان داشت: کنترل و نظارت هایی نیز خواهد شد که خودروسازها به هیچ عنوان حق خروج خودروی بدون پلاک از انبارها را نداشته باشند و در این زمینه بازرسی هایی که بر اساس شناسایی های اطلاعات محور با محوریت سه دستگاه باشد نیز اعمال خواهد شد.

رایگانی با تاکید بر استفاده از ظرفیت همه دستگاه ها برای سامان دهی به بازار خودرو عنوان داشت: با استفاده از این ظرفیت ها از دلالی های کاذب حوزه خودرو جلوگیری خواهد شد، لذا به طور جد هشدار ما به صاحبان و مالکان پارکینگ ها است که از ورود خودرو بدون پلاک جلوگیری کنند.

کد خبر: ۲۳٬۳۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha