۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
تأثیر بیبی دوج بر بازار ارزهای دیجیتال

تأثیر بیبی دوج بر بازار ارزهای دیجیتال

بیبی دوج نوعی ارز دیجیتال است که در ابتدا به‌عنوان یک جوک یا میم، پا به دنیای کریپتوکارنسی گذاشت و ماهیتا تقلیدی از دوج به شمار می‌رود.

تأثیر بیبی دوج بر بازار ارزهای دیجیتال

بیبی دوج نوعی ارز دیجیتال است که در ابتدا به‌عنوان یک جوک یا میم، پا به دنیای کریپتوکارنسی گذاشت و ماهیتا تقلیدی از دوج به شمار می‌رود. الگوی رفتاری baby دوج از مضمون دوج کوین الهام گرفته و سگ پشت داستان آن نیز مانند یک شیبا اینو ژاپنی به تصویر کشیده شد. با توجه به شوخی بودن این ارز، حالا می‌بینیم که جایگاه خود را در بازار پیدا کرده و طرفداران زیادی دارد. در این مقاله وضعیت آن را در بازارهای دیجیتالی بررسی می‌کنیم.

وضعیت بیبی دوج در صرافی‌ها

کریپتو بیبی دوج محدودیت عرضه ۲۳۱ کوادریلیون دارد و درون ۲۴ صرافی نقطه‌ای معامله می‌شود. این ارز در مقابل ۲۹ جفت ارز دیگر بازار قرار گرفته و درون صرافی‌ها قابل معامله است. بزرگ‌ترین بازارهای نقدی که در آن‌ها خرید بیبی دوج انجام می‌گیرد، شامل BKEX، Gate.io، OKX، LBank و CoinEx می‌شوند.

در مقایسه با بسیاری از دیگر توکن‎‌های میم مانند ازجمله شیبا اینو، قیمت بیبی دوج کشش آهسته‌تری در بازار دارد. این ارز میم مانند، درون وب‌سایت‌های CoinPayments.net و WooCommerce به‌عنوان روشی برای پرداخت و دریافت کالا و خدمات در نظر گرفته شده است.

توصیه متخصصان بازارهای دیجیتال در خصوص بیبی Doge

بیبی دوج

متخصصان بر این باورند که بهتر است ارز دیجیتال بیبی دوج را در طولانی مدت نگه‌داری کرد؛ چرا که پاداش آن در طولانی مدت بیشتر است. دارندگان این کوین بین ۵ الی ۱۰ درصد مبلغ هر معامله را برای خود در نظر می‌گیرند؛ بنابراین فلسفه اقتصاد این کریپتو به‌گونه‌ای است که از دامپینگ یا فروش جلوگیری می‌کند.

افرادی که در این بازار به‌طور حرفه‌ای فعالیت دارند، Baby دوج کوین را برای معامله‌گران روزانه، معامله‌گران نوسانی، اسکالپرها و معامله‌گرانی که فرکانس کاریشان بالاست، مناسب نمی‌دانند. آن‌ها دلیل این موضوع را به‌طور واضح هزینه ثابتی می‌دانند که در هر معامله از کاربر کسر می‌شود و در تعداد تریدهای بالا، مبلغ قابل‌توجهی به نظر می‌رسد.

بر اساس نظر افراد خبره، پیش‌بینی قیمت این کوین کمی دشوار است؛ مگر اینکه اوضاع آن کمی بهبود پیدا کند. به نظر می‌آید که ارزهای دیجیتال بهتری برای نگه‌داری یا تجارت وجود دارند، مگر اینکه به میم‌های دوج علاقه‌مند باشید یا از طرفداران سرسخت بلاک چین آن به شمار روید.

آیا baby دوج آینده‌ای در بازارها دارد؟

با پیش‌بینی‌های حدودی و بررسی وضعیت فعلی این کوین در بازارهای ارز دیجیتال، آینده روشنی برای بیبی دوج نمی‌توان متصور شد. طبق بررسی‌ها ارزش این کوین در سال‌های پایانی دهه سی، مانند ۲۰۲۹ و ۲۰۳۰ به حدود ۰.۰۰۰۰۰۶۳ دلار خواهد رسید. این یک پیش‌بینی دقیق نیست و اکثرا بر این اعتقاد دارند که نمی‌توان با وضعیت موجود این کوین را پیش‌بینی کرد. بااین‌وجود نگهداری این کوین تماما بر اساس حدس و گمان انجام می‌شود.

همان‌طور که می‌دانید این کوین به سبب یک شوخی پدید آمد و به نظر بسیاری از متخصصان، در نظر گرفتن baby دوج به‌عنوان یک ارز دیجیتال منطقی نیست. کوین‌های baby دوج عملا موارد استفاده بسیار کمی دارند و امکان ادغام آن‌ها با پلتفرم‌های تجاری بسیار کم است.

آیا بیبی دوج کوین سرمایه‌گذاری خوبی است؟

تأثیر بیبی دوج بر بازار ارزهای دیجیتال

اگر به گذشته بازگردیم، می‌بینیم که پس از توییت ایلان ماسک، این کوین به وجود آمد؛ اما لزوما توییت‌ها برای حفظ ارزش یک کوین کفایت نمی‌کنند. جامعه قوی برای یک کوین مناسب، پایه و اساس دیجیتالی با عملکرد بالایی دارد.

هنگامی‌که تحلیل‌ها و پیش‌بینی تقریبا محال قیمت بیبی دوج را بررسی می‌کنیم، می‌بینیم که سرمایه‌گذاری خوبی به نظر نمی‌آید. اساس این کوین با کسر ۵ الی ۱۰ درصد هنگام انجام معاملات است که اساس تشویق معامله‌گران به نگه‌داری طولانی مدت است. با فهرست شدن این کوین در چندین صرافی و ادغام آن در پلتفرم‌های تجاری مانند CoinPayments.io، تشویق به نگهداری آن افزایش می‌یابد.

با همه تلاش‌هایی که برای تشویق در داشتن طولانی مدت این ارز می‌شود، چشم‌انداز ضعیفی برای آینده بیبی دوج پیش‌بینی شده است. اگر قصد سرمایه‌گذاری روی آن را دارید، مبلغی را پیش بگذارید که اضافی به شمار می‌رود؛ زیرا احتمالا خرید بیبی دوج ریسک بالایی را تحمیل می‌کند.

چه چیزی روی قیمت بیبی دوج اثر خواهد گذاشت؟

قبل از هر چیزی قیمت آن از جو یا شرایط کلی بازارهای ارز دیجیتال اثر می‌گیرد و کوین‌هایی مانند اتریوم و بیت کوین نیز به‌طور جداگانه روی آن مؤثر هستند. بر اساس دیدگاه متخصصان بین بیت کوین، اتریوم و سایر سکه‌ها مانند baby دوج پیوندی وجود دارد.

قابلیت استفاده یک سکه نیز می‌تواند از موارد دیگر به شمار رود که سبب افزایش یا کاهش قیمت آن می‌شود. گزینه بعدی نیز عرضه و تقاضاست که تا حدود زیادی از نوع طراحی ارز دیجیتال و کاربرد آن اثر می‌گیرد و در نهایت روی قیمت سکه‌ها بازتاب می‌کند.

چگونه نمودارهای سکه Baby Doge را بخوانیم و حرکات قیمت را پیش‌بینی کنیم؟

نمودارهایی که از قبل آماده می‌شوند، دشواری برای خواندن ندارند؛ اما یکی از بهترین روش‌ها، بازدید وب‌سایت ترید ویو است. می‌توان وارد این وب‌سایت شد و پیش‌بینی قیمت جفت baby دوج را در آن مطالعه کرد.

به‌عنوان‌مثال، مورد Baby Doge/USD را جستجو کرده و نتیجه آن را بررسی کنید؛ اما باید بدانید که همگی برای مدت زمان کوتاه ارائه‌ شده‌اند. نمودارهای پیش‌بینی بلندمدت به‌ندرت پیدا می‌شوند ولی می‌توان آن‌ها را از افراد خبره این حوزه به‌طور اختصاصی تهیه کرد.

قبل از اینکه شروع به خواندن و تحلیل نمودارها کنید، باید در ابتدا بدانید که قیمت‌ها بر چه اساسی تعیین می‌شوند و این نمودارها از کجا می‌آیند؛ همچنین اصول اولیه تحقیق که شامل انواع شاخص‌های قیمت و اثرشان بر کریپتو می‌شوند را باید بدانید. معیارها، احساسات اجتماعی و دیگر فاکتورهایی که بر قیمت بیبی دوج اثر می‌گذارند را نیز باید بشناسید.

چگونه خرید بیبی دوج را به بهترین نحو انجام دهیم؟

در این مقاله بررسی کردیم که این کوین از کجا آمده، چه چشم‌اندازی دارد و خرید آن درست است یا خیر. با توجه به بررسی‌های افراد خبره، خرید این کوین منطقی به نظر نمی‌رسد و شواهد نیز همین موضوع را ثابت می‌کند. در صورت پافشاری برای خرید، در اولین قدم باید بدانید که این کوین برای نگه‌داری بلندمدت مناسب است. در اقدامات بعدی باید به تحلیل بازار و بررسی چارت‌های قیمت بپردازید تا بتوانید وضعیت کنونی و بلندمدت آن را بررسی کنید. هرچند چارت‌های موجود همگی برای زمان کوتاه مدت ارائه می‌شوند؛ اما در نظر گرفتن آن‌ها اهمیت دارد.

کد خبر: ۲۳۳٬۴۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha