۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
ضرورت ورود سریع وزارت جهاد و سازمان برنامه به پرداخت مطالبات به حق کشاورزان گندمکار
نماینده مردم سنقر در مجلس تاکید کرد

ضرورت ورود سریع وزارت جهاد و سازمان برنامه به پرداخت مطالبات به حق کشاورزان گندمکار

نماینده مردم سنقر در مجلس از وزارت جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه خواست تا نسبت به پرداخت مطالبات به حق کشاورزان گندمکار به سرعت ورود پیدا کنند.

به گزارش بازار، سیدجواد حسینی کیا در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: مطالبه به حق و فوری کشاورزان عزیز پرداخت پول گندم است و باید وزارت جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه فورا تامین کنند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور، ادامه داد: بازنشستگان سفره هایشان کوچک و کمرشان زیر بار گرانی خم شده است قرار بود لایحه همسان سازی حقوق را به مجلس تقدیم کنید چرا تاکنون محقق نشده است، تحقق این امر اقدام فوری می طلبد.

وی تصریح کرد: تشکر و تقدیر از سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه که عاملان شهادت دو بسیجی را به هلاکت رساندند و انتقام خون این عزیزان را گرفتند یقینا امنیت مرهون زحمات شما سربازان ولایت است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور تاکید کرد: گرانی بیداد می کند، به فریاد بازار برسید، امروز صدای مردم درآمده است، سفره ها کوچک شده و حقوق مردم کفاف زندگی شان را نمی دهد الان اگر به بازار سری بزنید نابسامانی را مشاهده می کنید.

کد خبر: ۲۳۳٬۲۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha