۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
تشکیل قرارگاه کالاهای سلامت محور در تعزیرات حکومتی
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد

تشکیل قرارگاه کالاهای سلامت محور در تعزیرات حکومتی

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی ضمن اعلام آمادگی این سازمان برای تشدید نظارت بر کالاهای سلامت‌محور از تشکیل قرارگاه و اختصاص شعب و گشت ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های این بخش خبر داد.

به گزارش بازار، احمد اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نشست بررسی عوامل ایجاد نوسان در بازار دارو و لوازم بهداشتی، گفت: دلیل اصلی طولانی شدن فرآیند صدور حکم عرضه کالاهای قاچاق سلامت‌محور، استعلام از مراجع مربوطه است که حداقل یک ماه زمان می‌برد و با توجه به نیاز مردم به دارو و درمان، برای تسریع در صدور حکم و عرضه این کالاها باید تدابیری اندیشید.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، تشکیل قرارگاه بهداشت و درمان را از اولویت‌های این سازمان دانست تا با اختصاص شعب ویژه، بررسی پرونده‌های سلامت‌محور تسریع گردد.

اصانلو، ملاک احراز تخلف پرونده‌های سلامت‌محور را نظر سازمان غذا و دارو دانست و افزود: سامانه تیتک غذا و دارو مرجع اصلی بررسی پرونده‌های تعزیراتی است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی بر ضرورت تسریع در تعیین تکلیف کالاهای سلامت‌محور در انبارهای سازمان اموال تملیکی هم تأکید کرد و گفت: کالاهای قابل استفاده‌ای که منع فروش ندارند بایستی با فوریت توزیع و به دست مردم برسد.

به گفته رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، دستگاه‌های نظارتی به ویژه در حوزه سلامت مردم مسئولیت خطیری به عهده دارند و باید نگاهشان به این مسئولیت خدمت، افزایش سلامت و رضایت مردم با نگاه الهی و اعتقادی باشد.

در این نشست رئیس سازمان غذا و دارو، نمایندگان وزارت صمت و سازمان حمایت و همچنین سربازان گمنام امام زمان (عج) حضور داشتند.

کد خبر: ۲۳۳٬۲۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha