۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹
درآمد ۳۶۴ میلیارد تومانی دسانکو در ۶ ماهه
بازار گزارش می دهد؛

درآمد ۳۶۴ میلیارد تومانی دسانکو در ۶ ماهه

دسانکو با سرمایه ثبت شده ۱۳۱ میلیارد تومان طی عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲مبلغ ۳۶۴ میلیارد تومان درآمد فروش داشته است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت داروسازی سبحان انکولوژی با نماد دسانکو طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ معادل ۴۰ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده است که نسبت به دوره ۱ ماهه مشابه سال قبل ۵۲ درصد افزایش داشته است.

سبحان آنکولوژی پروانه ۲۱ محصول جدید را دریافت و ۱۴ محصول جدید اخذ کرده و در سال مالی مورد گزارش ۱.۷ میلیون دلار صادرات به عراق و سوریه داشته است

دسانکو با سرمایه ثبت شده ۱۳۱ میلیارد تومان طی عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲مبلغ ۳۶۴ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱۰ درصد رشد داشته است.
سبحان آنکولوژی در سال ۱۴۰۰ به دلیل بیماری کرونا، تولید رمدسیویر داشته و به همین جهت با فروش فوق‌العاده‌ای مواجه شده بود اما در سال گذشته این شرکت دوباره به سبد محصول خود برگشته و ۴۳درصد سهم بازار را در دست دارد. اما با توجه به اینکه سبحان آنکولوژی پروانه ۲۱ محصول جدید را دریافت و ۱۴ محصول جدید اخذ کرده و در سال مالی مورد گزارش ۱.۷ میلیون دلار صادرات به عراق و سوریه داشته از این رو درآمد خود را جبران کرده است.
در سال جاری دولت مجوزهای جدیدی را برای افزایش قیمت داروها صادر کرده و از طرف دیگر تفاهم‌نامه همکاری با برخی کشورها در زمینه صادرات و تولید دارو منعقد شده که بر مبنای آن شرکت های مانند سبحان آنکولوژی می توانند داروی بیشتری صادرات کنند.
این شرکت سال گذشته افزایش سرمایه انجام داده است بر همین مبنا افزایش سود هر سهم به نسبت عملکرد سال های قبل کاهش یافته است اما به طور کلی برای ارزیابی عملکرد شرکت باید مجموع سود خالص شرکت را در نظر گرفت.

کد خبر: ۲۳۳٬۱۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha