۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
بازار نفت به شرایط اقتصادی چین وابسته است| نیمه دوم سال برای نفتی ها سخت تر خواهد بود
رئیس آژانس بین المللی انرژی:

بازار نفت به شرایط اقتصادی چین وابسته است| نیمه دوم سال برای نفتی ها سخت تر خواهد بود

رئیس آژانس بین المللی انرژی طی سخنانی اعلام کرد که افزایش تقاضای نفت خام در بازارهای جهانی به شرایط اقتصادی چین و میزان تقاضای این کشور برای نفت گره خورده است.

به گزارش خبرنگار بازار، رئیس آژانس بین المللی انرژی طی سخنانی اعلام کرد که افزایش تقاضای نفت خام در بازارهای جهانی به شرایط اقتصادی چین و میزان تقاضای این کشور برای نفت گره خورده است.

«فاتح بیرول» تاکید کرد که تغییر در شرایط بازار نفت به میزان تقاضای چین و چند کشور دیگر بستگی داشته و بدون تغییر در شرایط اقتصادی چین، نمی توان انتظار بهبود در بازار نفت را داشت.

وی همچنین پیش بینی های قبلی آژانس بین المللی انرژی مبنی بر سخت تر شدن شرایط بازار نفت و کاهش تقاضا طی نیمه دوم سال جاری را تکرار کرده و بر آن تاکید کرد.

بیرول که این سخنان را در جریان برگزاری اجلاس وزرای انرژی گروه ۲۰ در هند مطرح می کرد، در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما، شرایط بازار نفت طی ماه های آتی سخت تر خواهد شد یا خیر، گفت: بله. اما این امکان این نیز وجود دارد که شرایط تغییر کند. همه چیز بستگی به چشم انداز اقتصاد چین دارد. اما در هر صورت، طی نیمه دوم سال، شرایط سخت تر خواهد شد.

کد خبر: ۲۳۲٬۸۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha