۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
توسعه صنعت گردشگری راهبرد اساسی برای رفع مشکلات اقتصادی/ ضرورت کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس:

توسعه صنعت گردشگری راهبرد اساسی برای رفع مشکلات اقتصادی/ ضرورت کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی

گرمسار- نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با تأکید بر لزوم کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی کشور گفت: توسعه صنعت گردشگری راهبرد اساسی برای رفع مشکلات اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار بازار، اردشیر مطهری عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گرمسار به میزبانی فرمانداری این شهرستان با اشاره به وضعیت بد اقتصادی کشور اظهار داشت: با کاهش درآمدهای نفتی کشور وضعیت اقتصاد و بودجه دولتی رو به افول است و باید برای رفع این مشکل تدابیر ویژه‌ای اندیشید.

وی با تأکید بر اینکه بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در منطقه برای ایجاد رونق اقتصادی در دستور کار مدیران قرار گیرد، افزود: توسعه صنعت گردشگری راهبردی اساسی برای خروج از مشکلات اقتصادی در ایران است.

مدیران امروز نباید منتظر اختصاص بودجه دولتی باشند

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس بابیان اینکه امروز موقعیتی بسیار استثنایی برای کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی در کشور ایجادشده است، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری می‌تواند برای ما درآمدزا باشد.

مطهری با اشاره به وجود سرمایه‌های خدادادی ازجمله کویر، غار نمکی، مناطق بوم گردی و طبیعت‌های بکر در این منطقه بیان کرد: توسعه صنعت گردشگری می‌تواند زمینه ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصاد را در سطح استان و کشور فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران امروز نباید منتظر اختصاص بودجه دولتی باشند بلکه باید از هر فرصتی برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این راستا بهره‌گیری شود.

پرهیز از جناح‌های سیاسی لازمه حمایت از سرمایه‌گذاران

نماینده مردم گرمسار و آرادان با اشاره به اینکه مردم از شرایط اقتصادی ناامید هستند، تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای راه‌اندازی پروژه‌های عمرانی در اولویت برنامه‌های ما در مجلس یازدهم قرار دارد.

مطهری بابیان اینکه همدلی و هم سویی و پرهیز از جناح‌های سیاسی لازمه حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است، گفت: حبلِه رود، سد نمرود، کویر، معادن نمک ازجمله ظرفیت‌های طبیعی شهرستان‌های گرمسار و آرادان است که می‌توان از آن برای رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال بهره‌گیری کرد.

وی با اشاره به شرایط نامطلوب موجود در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار بیان کرد: در حال پیگیری برای ساماندهی وضعیت منطقه ویژه اقتصادی هستیم و در این راستا باید با همدلی و تعامل نسبت به تحقق اهداف عالی برای ایجاد توسعه پایدار تلاش کرد.

این عضو خانه ملت در ادامه بابیان اینکه باوجود جناح‌های سیاسی و باندبازی عقب‌ماندگی‌هایی در جایگاه شهرستان گرمسار با توجه به نزدیکی به پایتخت ایجادشده است، تأکید کرد: مدیران باید برای خدمت به مردم همواره در تلاش باشند و ملاک ارزیابی آنان مردم هستند.

کد خبر: ۲۳٬۲۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha