۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
فعالیت سنگین نهنگ ها در بازار ریپل| جابجایی ۹۷۵ میلیون ریپل طی دو ساعت!
تحلیل بازار رمزارزها؛

فعالیت سنگین نهنگ ها در بازار ریپل| جابجایی ۹۷۵ میلیون ریپل طی دو ساعت!

پلتفرم «وال الرت» که تراکنش های سنگین بازار رمزارزها را را رصد می کند، از ثبت تراکنش هایی حاوی ۹۷۵ میلیون توکن ریپل میان کیف پول نهنگ ها طی کمتر از دو ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، پلتفرم «وال الرت» که تراکنش های سنگین بازار رمزارزها را را رصد می کند، از ثبت تراکنش هایی حاوی ۹۷۵ میلیون توکن ریپل میان کیف پول نهنگ ها طی کمتر از دو ساعت خبر داد.

این خبر در حالی اعلام شده که سنگین ترین تراکنش در میان تراکنش های مذکور، حاوی ۵۰۰ میلیون توکن ریپل به ارزش ۲۳۰ میلیون دلار بوده که از یک کیف پول اختصاصی ریپل به کیف پول اسکرو منتقل شده است.

همچنین تراکنش دیگری حاوی ۲۰۰ میلیون توکن ریپل نیز در همین بازه زمانی و به اختلاف اندک زمانی پس از تراکنش نخست به ثبت رسیده که نشان دهنده حرکت سنگین نهنگ های بازار ریپل است. در تراکنش سوم نیز حدود ۲۵ میلیون دلار توکن ریپل به یک کیف پول در مکزیک منتقل شده است.

ثبت تراکنش نهنگ های بازار رمزارزها از آن جهت اهمیت دارد که معمولا چنین حرکت های سنگینی نشانه آغاز تغییر در روند بازار یک رمزارز به حساب می آید.

به نوشته «یو اس تودی»، تعداد دارندگان کیف پول ریپل با موجودی بیش از ۱ میلیون توکن، طی روزهای گذشته به ۱۸۹۴ کیف پول رسیده که رکوردی تاریخی برای این رمزارز محسوب می شود.

نکته قابل توجه در خصوص بازار رمزارزها اینکه توقف سیاست افزایش نرخ بهره بانکی توسط فدرال رزرو می تواند تاثیر مثبت و بزرگی روی این بازار بگذارد. در حال حاضر قرار است فدرال رزرو آمریکا طی روزهای ۲۵ و ۲۶ ماه جاری میلادی به احتمال زیاد نرخ بهره بانکی را ۲۵ واحد دیگر افزایش دهد.

با اینحال، بسیاری از کارشناسان معتقدند که کاهش شیب تورم در ایالات متحده می تواند منجر به توقف اجرای این سیاست طی ماه های آتی شود.

کد خبر: ۲۳۲٬۲۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha