۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
بورس ۶۴ هزار واحد سقوط کرده است| ضرورت حضور مسئولان مربوطه در صحن علنی
نماینده مردم خدابنده در مجلس:

بورس ۶۴ هزار واحد سقوط کرده است| ضرورت حضور مسئولان مربوطه در صحن علنی

حسینی، نماینده مردم خدابنده در مجلس با انتقاد از اینکه بورس طی این روزها ۶۴ هزار واحد سقوط کرده بر ضرورت حضور مسئولان مربوطه در صحن علنی تاکید کرد.

به گزارش بازار، سیدالبرز حسینی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۷ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر اقتصاد و تیم اقتصادی دولت، گفت: بورس در این روزها ۶۴ هزار واحد سقوط کرد و روزهای خوبی را سپری نمی کند. مردم نگران هستند و صدور بخشنامه ها و ورود برخی دستگاه ها به نرخ گذاری و همچنین تاسیس وزارت بازرگانی هم بازار را تحت تاثیر قرار داده، در این رابطه می طلبد مسئولان مرتبط با این حوزه در صحن حضور یابند و گزارش دهند.

وی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی افزود: کشوری مانند هلند با ۴۲ هزار کیلومتر مربع و ۱۷ میلیون جمعیت و نداشتن اراضی کشاورزی وسیع دومین تولیدکننده و صادرکننده محصولات کشاورزی است در حالی که ما با وجود یک میلیون و ۷۰۰ هزار کیلومتر وسعت، ۱۶ میلیون هکتار اراضی متعدد کشاورزی با مشکل مواجه هستیم.

نماینده مردم خدابنده در مجلس یازدهم با اشاره به مشکلات حوزه قیر، ادامه داد: متاسفانه حتی یک کیلو قیر به پروژه ها نرسیده ضروری است حل این مشکل در دستورکار قرار گیرد.

کد خبر: ۲۳۲٬۱۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha