۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
ضرورت ارتقاء کیفی زیرساخت‌ها در پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو
رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور تاکید کرد

ضرورت ارتقاء کیفی زیرساخت‌ها در پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو

رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور در بازدید معاون عمرانی امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه از تلاش برای سرعت گرفتن مسیر زیرساخت ‌سازی کیفی و ارتقاء شاخص توسعه فیزیکی در این پژوهشگاه خبر داد.

به گزارش بازار، در راستای معرفی ظرفیت های پژوهشی و اجرایی این پژوهشگاه، حسین شفیعی معاون عمرانی امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه کشور و هیئت همراه از بخش های مختلف پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور بازدید و در ادامه با رئیس این پژوهشگاه دیدار و گفتگو کرد.

مهدی رهنما رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، ابراهیم فتاحی معاون پژوهشی و فناوری پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، ساویز صحت کاشانی رئیس مرکز آموزش منطقه ای سازمان هواشناسی کشور" در این بازدید، هیئت مذکور را همراهی کرده و توضیحات لازم را درباره پروژه های مختلف این پژوهشگاه ارائه کردند.

معاون عمرانی امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه کشور در این بازدید از بخش های مختلف به ویژه پروژه های زیر ساختی و عمرانی این پژوهشگاه از جمله پروژه های بازسازی ساختمان مرکز رشد و فناوری، بازسازی و احیاء مجموعه ورزشی واقع در پژوهشگاه، پیاده راه سلامت، رستوران پژوهشگاه، پارکینگ مسقف کارکنان پژوهشگاه، آبنما ورودی ساختمان اداری پژوهشگاه و استودیو و مرکز فرهنگی پژوهشگاه دیدن کرد.

پس از بازدید بیش از دو ساعته از بخش های مختلف پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، جلسه‌ ای در سالن کنفرانس این پژوهشگاه تشکیل شد.

رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور در این نشست ضمن معرفی و ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت های علمی و پژوهشی این پژوهشگاه گفت: تلاش تیم مدیریتی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور آن بوده است که در بحث تخصیص‌ اعتبارات، حداکثر تخصیص‌ها، محقق شود.

وی از معاون عمرانی امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه کشور و هیئت همراه تقاضا کرد در این زمینه، پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور را بیش از پیش یاری دهند تا مسیر زیرساخت ‌سازی کیفی در این پژوهشگاه، سرعت بیشتری به خود گیرد.

رهنما ادامه داد: خوشبختانه با تلاش هایی که در سال های اخیر صورت گرفته است، پروژه ‌های زیرساختی و عمرانی متعددی در پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور اجرا شده اند تا این پژوهشگاه بتواند از نظر شاخص توسعه فیزیکی، کمبودها را رفع کند و در این زمینه شاخص های خود را ارتقاء دهد.

در پایان این نشست معاون عمرانی امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه کشور قول مساعد داد تا جایی که مقدور باشد کمک ‌های لازم را به ویژه در بحث تخصیص‌ های اعتباری تصویب‌ شده برای این پژوهشگاه، انجام دهد.

شفیعی ضمن تشکر از برگزاری این نشست و همچنین تجلیل از اقدامات شایسته علمی و عمرانی این پژوهشگاه گفت: تا جایی که مقدور باشد کمک ‌های لازم را به ویژه در بحث تخصیص‌ های اعتباری تصویب‌ شده برای پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور که به عنوان دستگاهی که در سطح تراز ملی در حال خدمت رسانی است، انجام خواهیم داد.

وی همچنین به توسعه و ارتقاء پژوهشکده های این پژوهشگاه در مراکز استانی اشاره کرد و گفت: با دانشگاه ها و مراکز علمی استان های مورد نظر مذاکره خواهیم کرد تا در صورت کمک به این پژوهشکده ها از آیتم های تشویقی برخوردار باشند.

کد خبر: ۲۳۲٬۱۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha