۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱
اختصاص بودجه ویژه برای جاده های کهگیلویه و بویراحمد| ۱۰هزار واحد مسکن احداث می شود
رئیس جمهور:

اختصاص بودجه ویژه برای جاده های کهگیلویه و بویراحمد| ۱۰هزار واحد مسکن احداث می شود

یاسوج- رئیس جمهور گفت: در این دور سفر برای زیرساخت‌های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد و جاده‌های مواصلاتی بودجه ویژه ای پیش بینی شده که سبب کاهش سوانح و توسعه گردشگری می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، آیت الله ابراهیم رئیسی عصر دوشنبه در دیدار با مردم کهگیلویه و بویراحمد در ورزشگاه تختی شهر یاسوج افزود: اشتغالزایی همچنان که وعده داده شده باید در استان افزایش یابد و در دور دوم سفر نیازها و مشکلات شناسایی شده و مسکن و اشتغال دغدغه جدی دولت است.

وی با بیان اینکه هر ماه نیز شورای عالی مسکن تشکیل می‌شود، گفت: واگذاری زمین و ساخت مسکن برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، ادامه دارد و ۱۰ هزارواحد مسکونی در این استان احداث می شود.

رئیسی اظهار داشت: مشکلات و مسائل استان قبل از سفر بررسی شده و اشتغال و مشکل مسکن از جمله مشکلات در استان است و هرچند آمار بیکاری در استان کاهش یافته اما همچنان موضوع در دستور کار ما قرار دارد.

وی افزود: رفع بیکاری از مسائل محوری است و دولت همچنان برای ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری تلاش می‌کند.

رئیسی با اشاره به افتتاح طرحهای مختلف در این سفر گفت: در این سفر، جاده پاتاوه- دهدشت به بهره برداری می‌رسد و سد چم شیر و پتروشیمی گچساران نیز به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: تکمیل سریع سد تنگ سرخ نیز باید دنبال شود و عقب ماندگی‌ها جبران شود تا این سد بتواند در خدمت مردم قرا بگیرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه مسئولان بدانید ما امروز در دولت و دستگاه‌های اداری نیازمند کار و مدیریت جهادی هستیم، گفت: همانگونه که با کار جهادی کارخانه قند یاسوج احیا شد، باید توسعه استان سرعت گیرد.

رئیسی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هیچ زمانی حماسه پد خندق و جزیره مجنون را از یاد نخواهیم برد، گفت: سلحشوری مردم این خطه و این سامان در دفاع از انقلاب، در دفاع مقدس و حضور جوانان در جبهه‌ها را از یاد نخواهیم برد و می‌دانیم که گذشته تاریخی مردم استان سرشار از غیرت و مقاومت و ایمان و فداکاری و ایستادگی و شجاعت است.

رئیس جمهور بیان داشت: توسعه در این استان بهتر شده اما وضع موجود حتماً باید به طرف وضع مطلوب پیشرفت سریع داشته باشد.

وی با بیان اینکه مردم استان از پارتی بازی در ادارات گله مند هستند، گفت: هر گونه پارتی بازی و اعمال نفوذ در ادارات غیر قابل قبول است و مردم استان انتظار دارند که مدیران مسئولانه در خدمت مردم باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسئولان نفوذ پذیری از هیچ مقام و مسئولی نداشته باشند، گفت: شما باید شما تصمیم بگیرید و دولت ما خدمتگزار مردم است و به خدمتگزاری به مردم افتخار می‌کند.

رئیس جمهور تاکید کرد: اگر کسی آمادگی کار جهادی و تحولی و انقلابی را ندارد، برود و بگذارد که کار مردم با نگرش جهادی و تحولی انجام شود چرا که در کشور کار جهادی نتیجه می‌دهد و ما هیچ شانی جز نوکری برای مردم نداریم.

رئیسی اظهار داشت: در سی سخت ۲۰۰۰ واحد مسکونی بازسازی و مقاوم سازی شده است.

وی همچنین با بیان اینکه در کهگیلویه و بویراحمد ۲۰ درصد اعضای هیئت علمی از بانوان استان هستند، گفت: بانوان در تحصیل و کار اجتماعی و سیاسی همت دارند و به جایگاه زنان و کرامت زنان در استان توجه شده است.

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه باید کارها به نیروهای بومی واگذار شود، گفت: باید همواره بومی گزینی در دستور کار قرار داشته باشد.

کد خبر: ۲۳۲٬۰۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha