۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
وکیل ملکی خانم در تهران

وکیل ملکی خانم در تهران

مریم نصراللهی وکیل پایه یک دادگستری و متخصص در دعاوی ملکی با بالاترین سابقه فعالیت و موفقیت در پرونده های ملکی در تهران.

به گزارش بازار،  وکیل ملکی در تهران :مریم نصراللهی وکیل پایه یک دادگستری و متخصص در دعاوی ملکی با بالاترین سابقه فعالیت و موفقیت در پرونده های ملکی در تهران بهترین وکیل ملکی است که میتواند شما را تا رسیدن به موفقیت همراهی کند.

وکیل ملکی در تهران :مریم نصراللهی وکیل پایه یک دادگستری و متخصص در دعاوی ملکی با بالاترین سابقه فعالیت و موفقیت در پرونده های ملکی در تهران بهترین وکیل ملکی است که میتواند شما را تا رسیدن به موفقیت همراهی کند.

وکیل ملکی

اگر سری به دادگاهها زده باشید و یا در حوزه های حقوقی فعالیت میکنید متوجه  خواهید شد که دعاوی ملکی از مهمترین و پر تعداد ترین دعاوی هستند که در مراجع قضایی مورد دعوا قرار میگیرند.

در دعاوی ملکی موضوع اصلی اموال غیر منقولی است که به هر دلیلی مورد تعرض قرار گرفته اند .اموال غیر منقول به اموال گفته میشود که موضوع اصلی آنها مالی است که امکان جا به جا شدن از مکانی به مکان دیگر وجود ندارد زیرا در اثر این اتفاق یا به خود مال و یا محل آن خسارت وارد میشود .

اموال غیر منقول بخاطر ارزش مالی بالایی که دارند از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند به همین دلیل است که هنگام مواجهه با اختلافات ملکی همیشه توصیه میشود که قبل از هر نوع اقدام قانونی برای دفاع از حقوق ملکی خود با یک وکیل ملکی که در این زمینه تجربه بالایی دارد مشاوره دریافت کنید.ترجیحا سراغ وکلایی بروید که تجربه دعاوی ملکی بالایی دارند تا اطمینان پیدا کنید که میتوانند به خوبی از حق و حقوق شما دفاع کنند.در اینجا توصیه میکنیم که اگر به وکیل ملکی نیاز دارید حتما با سرکار خانم مریم نصرااللهی و کیل ملکی متخصص که دارای تجربه و سابقه بالای فعالیت در زمینه دعاوی ملکی میباشد مشاوره دریافت کنید تا از تجربیات و دانش ارزشمند این وکیل ملکی بهره مند شوید.

اگر به دنبال یک وکیل ملکی حرفه ای در تهران هستید اینجا کلیک کنید

وکیل دعاوی ملکی تهران

دعاوی ملکی عمدتا بر حسب موضوع آنها در دادگاه‌های حقوقی رسیدگی می‌شوند و اما گاهی نیز در اداره ثبت و دادگاه‌های کیفری هم به این دعاوی رسیدگی میشود.

به دلیل ارزش اقتصادی بالا و پیچیدگی های پرونده های ملکی در رده مهم‌ترین دعاوی به شمار می‌روند و از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند.بنابراین بسیار مهم است که قبل از حضور در اولین جلسه رسیدگی حتما از قبل با یک وکیل متخصص دعاوی ملکی مشورت کرده باشید تا بتوانید روز دادگاه برای دفاع از خود راه کار مناسب و قانونی داشته باشید.

اگرچه بهتر است که پرونده ملکی خود را از طریق یک وکیل دعاوی ملکی پیگیری کنید تا به نتیجه ای مطلوب دست پیدا کنید اما در هنگامی که توانایی وکیل گرفتن ندارید بهترین راهکار این است که یک مشاوره حقوقی از وکیل ملکی دریافت کنید زیرا راهکارهای او برای شما میتواند بسیار مناسب باشد.

وکیل ملکی در تهران

وکیل ملکی آنلاین در تهران

اگر شما هم جز آن دسته از کسانی هستید که هیچوقت بی‌گدار به آب نمیزنند و همیشه با تحقیق و مشورت و تصمیم نهایی درست سنجیده عمل میکنید، می‌توانید در هنگام دعاوی ملکی خود از یک وکیل ملکی به صورت آنلاین مشاوره دریافت کنید تا بتوانید پرونده خود را به نتیجه برسانید ،همیشه پیشنهاد میشود که قبل از انجام هر معامله‌ای به صورت حضوری و یا حتی شده به صورت آنلاین با یک وکیل مشورت کنید.

پیچیدگی دعاوی ملکی بر کسی پوشیده نیست و به همین علت است که از دعاوی مهم حقوقی به شمار می آیند و بایستی در رسیدگی به آنها دقت و توجه بسیاری بکار گرفت.سپردن پرونده حقوقی به وکیل ملکی که دانش و تجربه کافی در این زمینه را در دست دارد خود میتواند تضمینی جهت موفقیت شما در این پرونده را داشته باشد یک وکیل ملکی کاربلد و خبره به شما کمک میکند تا بدون هدر رفت وقت و زمان شما به حقو و حقوق خود دست پیدا کنید .

ارزش اقتصادی بالای که دعاوی ملکی دارند باعث شده تا با حساسیت و دقت بیشتری مورد رسیدگی قرار بگیرند.وکیلی که به دعاوی ملکی رسیدگی میکند و خود را در این زمینه متخصص میداند بایستی به قوانین موضوعه از قبیل :ق. مدنی ،ق ثبتی،ق آیین دادرسی مدنی و همچنین  بدلیل ارزش اقتصادی آن و همچنین پی چیده گی های فنی آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد .یک وکیل ملکی موفق می بایستی نسبت به قوانین موضوعه از جمله قوانین ثبتی ، قانون مدنی ، قانون آیین دادرسی مدنی و همچنین آرای وحدت رویه و نظریات مشورتی  که در این حوزه وجود دارد از تسلط کافی برخوردار باشد تا بتواند با علم کافی به دفاع از موکل خود بپردازد زیرا در غیر این صورت علاوه بر شکست در پرونده باعث تضییع حق و حقوق موکل خود خواهد شد و میتواند ضرر و ضیان غیر جبرانی را برای وی به بار بیاورد .

مریم نصراللهی وکیل پایه یک و متخصص در دعاوی ملکی

وکیل امور ملکی

با توجه به طیف گسترده ی دعاوی ملکی و پیچیدگی های حقوقی که در این زمینه وجود دارد ایجاب میکند که رسیدگی به این مسائل نیاز مند حضور یک وکیل تخصصی است که به شما راه و چاه را نشان دهد وکیل ملکی به کسی گفته میشود که با دانش کافی از قوانین در این حوزه که طیف گسترده ای از قوانین را در بر داد، تجربه طولانی ای در دعاوی ملکی و وکالت در پرونده های ملکی را داشته باشد. 

وکیل ملکی شمال تهران

یکی از زمینه های تخصصی وکالت در تهران دعاوی ملکی هستند.در هنگام رو به رویی با دعاوی ملکی در هر شهری توصیه می شود که حتماً از یک وکیل با تجربه و کار بلد مشاوره بگیرید . از مهمترین خصوصیات یک وکیل کار بلد و حرفه ای که در زمینه ملکی در تهران فعالیت میکند بایستی به مواردی اشاره کرد که از اهمیت بالایی برخوردارند از قبیل دانش و تسلط دقیق و کامل بر قوانین حوزه املاک ،داشتن تجربه موفقیت در پرونده های ملکی و آشنایی عملی با قوانین ملکی،صداقت در کار،پشتکار بالا در تلاش برای رسیدن پرونده ها به موفقیت ،تسلط کامل بر اصول و فنون مذاکره، تسلط کامل بر ادله اثبات دعوا و شفاف سازی مسیر برای موکل خود اشاره کرد.

وکیل ملکی تهران وکیل پایه یک دادگستری می باشد که به صورت تخصصی و حرفه ای در حوزه املاک اعم از عرصه و اعیان اموال غیر منقول در تهران فعالیت نموده و تمرکز کاری خود را املاک در تهران قرار می‌دهد یکی دیگر از خصوصیات مهم وکیل خوب و حرفه‌ای ملکی تهران صفت امانتداری وکیل میباشد.

امانتدار بودن از دیگر ویژگی های مهم وکیل ملکی است که دارای اهمیت ویژه ای می باشد که با توجه به اینکه در پرونده های ملکی وکیل نیازمند اسناد و مدارک رسمی و عادی ملک میباشد می بایستی امانتدار موکل خود بوده و هر کجا که موکل به اسناد خود نیاز دارد در اسرع وقت نسبت به استرداد آن اقدام کند.

همچنین میتوانید از وکیل خانم در تهران|وکیل زن نیز کمک بگیرید

کد خبر: ۲۳۲٬۰۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha